کد خبر : 31173
دیدگاه‌ها برای فرماندار سبزوار: دستگاههای اجرایی موظف به گره‌گشایی از مشکلات حوزه تولید هستند بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 16:49
-

فرماندار سبزوار: دستگاههای اجرایی موظف به گره‌گشایی از مشکلات حوزه تولید هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: شتاب گرفتن امر تولید و اشتغال، نیازمند گره‌گشایی دستگاه‌های اجرایی از مشکلات بخش تولید و رفع بوروکراسی اداری است. حسین ابراهیمی کردیانی در حاشیه بازدید از یک واحد صنعتی شهرستان سبزوار اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند تمام تلاش خود را برای حمایت از تولید و کارآفرینان به

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: شتاب گرفتن امر تولید و اشتغال، نیازمند گره‌گشایی دستگاه‌های اجرایی از مشکلات بخش تولید و رفع بوروکراسی اداری است.

حسین ابراهیمی کردیانی در حاشیه بازدید از یک واحد صنعتی شهرستان سبزوار اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند تمام تلاش خود را برای حمایت از تولید و کارآفرینان به کار ببرند.

وی با قدردانی از تلاش کارآفرینان و کارگران شهرستان سبزوار افزود: تحرک و پویایی چرخ دنده‌های اقتصاد و تولید با همت و تلاش این گروه‌ها شکل گرفته است و تداوم دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار تاکید کرد: مجموعه نهادهای شهرستان باید تمام تلاش خود را نسبت به رونق تولید و کمک به ایجاد اشتغال به کار گیرند.

ابراهیمی با اشاره به شعار تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، گفت: چالش‌های حوزه کارآفرینی در شهرستان سبزوار با همدلی مسئولان و دستگاه قضا به حداقل رسیده است و در راستای تحقق شعار سال، حمایت از جامعه کارگری، کارآفرینان، سرمایه گذاران و طرح‌های نو و فناورانه مورد توجه قرار گرفته است.

 وی ادامه داد: دولت سیزدهم نیز تمام تلاش خود را برای رفع دغدغه‌های جامعه کارگری به ویژه در حوزه معیشتی به کار گرفته است.

در سال‌های اخیر علاوه بر بهره‌برداری از طرح‌های شاخص صنعتی، احداث و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار، صدور مجوز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، استقرار اداره گمرگ، دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن و نمایندگی استاندارد محقق شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.