کد خبر : 25114
دیدگاه‌ها برای فرماندار سبزوار: دشمن توان تغییر دیدگاه انقلابی مردم را ندارد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 - 20:45
-

فرماندار سبزوار: دشمن توان تغییر دیدگاه انقلابی مردم را ندارد

ایرنا فرماندار ویژه سبزوار گفت: انقلاب اسلامی در آغاز چهل و یکمین سالروز پیروزی خود به حدی از بالندگی و پیشرفت رسیده که دشمن توان تغییر دیدگاه و مواضع و آرمان‌های انقلابی آن‌ها را ندارد. احمد برادران روز شنبه در گلزار شهدای سبزوار با گرامیداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن و سالروز بازگشت امامخمینی (ره) به میهن افزود: با

ایرنا

فرماندار ویژه سبزوار گفت: انقلاب اسلامی در آغاز چهل و یکمین سالروز پیروزی خود به حدی از بالندگی و پیشرفت رسیده که دشمن توان تغییر دیدگاه و مواضع و آرمان‌های انقلابی آن‌ها را ندارد.

احمد برادران روز شنبه در گلزار شهدای سبزوار با گرامیداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن و سالروز بازگشت امامخمینی (ره) به میهن افزود: با اینکه اهرم‌های فشار دشمن به‌نظام جمهوری اسلامی بیشتر شده اما مردم و جوانان باصلابت بیشتر از همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی با اشاره به توطئه مداوم دشمنان علیه انقلاب اسلامی ادامه داد: دولت آمریکا در سال‌های اخیر با اهرم جنگ اقتصادی و رسانه‌ای در پی تغییر باور و بینش جوانان بوده که بصیرت و پیوند عمیق مردم با آرمان‌های انقلاب توطئه آن‌ها را نقش بر آب کرده است.

وی گفت: ۱۲ بهمن‌ماه  سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی و فروپاشی حکومت طاغوت در سرزمین ایران است که مردم با حضور خود در این مراسم بار دیگر با آرمان‌های امام (ره)  و رهبر فرزانه انقلاب پیمان بستند.

برادران، رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی را ایمان به خدا، پیروی از ولایت‌فقیه و انسجام ملی دانست و افزود: مادامی‌که این عوامل حفظ شود هیچ تهدیدی متوجه نظام جمهوری اسلامی نخواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.