کد خبر : 25298
دیدگاه‌ها برای فرماندار سبزوار: راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را از دخالت در انتخابات مأیوس کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 - 22:00
-

فرماندار سبزوار: راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را از دخالت در انتخابات مأیوس کرد

ایرنا فرماندار ویژه سبزوار از حضور حماسی آحاد مردم در راهپیمایی امروز قدردانی و بیان کرد: این راهپیمایی پرشور منجر به یاس و عقب‌نشینی دشمن از دخالت در عرصه انتخابات شد. احمد برادران به حضور گسترده مردم در جشن چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: مردم با حضور پرشور خود اعلام

ایرنا

فرماندار ویژه سبزوار از حضور حماسی آحاد مردم در راهپیمایی امروز قدردانی و بیان کرد: این راهپیمایی پرشور منجر به یاس و عقب‌نشینی دشمن از دخالت در عرصه انتخابات شد.

احمد برادران به حضور گسترده مردم در جشن چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: مردم با حضور پرشور خود اعلام کردند به بدخواهان نظام اجازه نخواهد داد در ارتباط با حضور و مشارکت مردم در انتخابات نیات پلید خود را عملی کنند. وی افزود: حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن قطعاً نویدبخش حضوری پرشور در عرصه انتخابات دوم اسفند است. نمایش این انسجام ملی کشور را در برابر توطئه‌های دشمن بیمه کرد. فرماندار سبزوار ادامه داد: مردم مهم‌ترین اجتماعی و صاحبان اصلی انقلاب هستند لذا ادای دین مردم به انقلاب اسلامی تعهد و خدمت جهادی مسئولان را برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی آن‌ها بیشتر می‌کند. وی گفت: امروز مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های بیان گذار نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری و شهدا اعلام وفاداری کردند. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.