کد خبر : 21999
دیدگاه‌ها برای فرماندار سبزوار: رشد صنعت در سبزوار ۲ برابر افزایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1398 - 23:00
-

فرماندار سبزوار: رشد صنعت در سبزوار ۲ برابر افزایش یافت

ایرنا فرماندار سبزوار گفت: با وجود شرایط سخت جنگ اقتصادی و تحریم دشمنان، رشد صنعت در سبزوار طی سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ برابر افزایش یافت. فرماندار ویژه سبزوار شنبه شب در جمع مردم در مسجد جامع این شهر گفت: در پنج ماه نخست امسال  ۳۸ جواز تاسیس صنعتی با سرمایه ثابت ۸۱۴

ایرنا

فرماندار سبزوار گفت: با وجود شرایط سخت جنگ اقتصادی و تحریم دشمنان، رشد صنعت در سبزوار طی سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ برابر افزایش یافت.

فرماندار ویژه سبزوار شنبه شب در جمع مردم در مسجد جامع این شهر گفت: در پنج ماه نخست امسال  ۳۸ جواز تاسیس صنعتی با سرمایه ثابت ۸۱۴ میلیارد ریال در این شهرستان صادر شده است.

احمد برادران افزود: در این مدت سه فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان صادر شده است.

وی اظهار داشت: کارخانه آهک هیدراته با سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار میلیارد ریال و کارخانه بتن های سبک و الیاف مصنوعی مستقر در شهرک صنعتی سبزوار در هفته دولت آماده بهره  برداری می شود.

فرماندار سبزوار با اشاره به جذب سرمایه گذاری خارجی گفت: کارخانه سیلیکو منگز با سرمایه گذاری بیش از  ۸۰۰ میلیارد ریالی چینی ها در سال جاری به بهره برداری می رسد که ظرفیت تولید روزانه آن ۸۰ تن سیلیکومنگنز است.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت شهرستان سبزوار افزود: دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در بخش های آنژیوگرافی، جراحی قلب باز، اسکن هسته‌ای، رادیوتراپی، نازایی، شیمی درمانی و بازتوانی قلب به یکی از قطب های درمانی شرق کشور تبدیل شده است.

برادران اظهار داشت: با بهره مندی از پزشکان و جراحان فوق تخصص در سبزوار طی سال جاری پس از کسب مجوزهای لازم اجازه پذیرش بیماران خارجی در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه این شهرستان فراهم شده است.

وی گفت: طی ۶ سال گذشته با وجود محدودیت منابع، زیر ساخت های شهرستان ارتقا یافته و عملیات اجرایی راه آهن سبزوار در مرحله پایانی قرار دارد و شاخص ها در حوزه  گازرسانی، آب شرب،راه ها و اشتغال روستایی افزایش چشمگیر داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.