کد خبر : 25229
دیدگاه‌ها برای فرماندار سبزوار: سیاه‌نمایی علیه دولت به زیان نظام است بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 بهمن 1398 - 9:25
-

فرماندار سبزوار: سیاه‌نمایی علیه دولت به زیان نظام است

ایرنا فرماندار ویژه سبزوار گفت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، برخی برای جلب رأی علیه اقدامات دولت سیاه نمایی می‌کنند که این اقدام ناپسند به زیان نظام تمام می‌شود. احمد برادران چهارشنبه شب در نشست شورای اداری سبزوار افزود: در شرایطی که دشمن خواب‌های آشفته برای انقلاب اسلامی دیده، تخریب دولت با وجود اقدامات فراوانی

ایرنا

فرماندار ویژه سبزوار گفت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، برخی برای جلب رأی علیه اقدامات دولت سیاه نمایی می‌کنند که این اقدام ناپسند به زیان نظام تمام می‌شود.

احمد برادران چهارشنبه شب در نشست شورای اداری سبزوار افزود: در شرایطی که دشمن خواب‌های آشفته برای انقلاب اسلامی دیده، تخریب دولت با وجود اقدامات فراوانی که در شرایط سخت اقتصادی انجام داده همسویی با دشمنان است.

وی ادامه داد: یکی از تلاش‌های دشمن در جنگ روانی و اقتصادی القای ناکارآمدی نظام و ایجاد شکاف بین مردم و کارگزاران نظام است لذا در این شرایط حفظ انسجام ملی و بیان دستاوردهای دولت و نظام ضروری است.

وی گفت: مردم به بلوغ سیاسی رسیده‌اند و با انتخاب درست مجلسی کارآمد و قوی تشکیل خواهند داد تا مسیر توسعه  انقلاب با شتاب بیشتری ادامه یابد.

برادران افزود: تمام مسئولان و عوامل اجرایی انتخابات باید برای مشارکت بیشتر مردم در عرصه انتخابات تلاش نمایند تا با برگزاری انتخابات آبرومند و درشان نظام جمهوری اسلامی توطئه دشمن برای دخالت و تصمیم‌گیری در عرصه کشور نقش بر آب شود.

وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: رمز پیروزی و بقای انقلاب در مقصد عالی نظام و انسجام و یکپارچگی مردم است و توجه به این عوامل عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی و داخلی به ارمغان آورده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی طی چهل سال توطئه دشمنان و مشکلات فراوان نه‌تنها از مواضع خود عقب‌نشینی نکرده بلکه امروز به الگویی برای منطقه و بسیاری از کشورهای جهان تبدیل شده است.

فرماندار سبزوار افزود: امسال در دهه مبارک فجر ۷۴ طرح عمرانی، خدماتی، توزیعی، صنعتی و کشاورزی با هزینه ۹۰۰ میلیارد ریال در شهرستان سبزوار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: طرح‌های صنعت و معدن با هزینه ۶۵۰ میلیارد ریال، جهاد کشاورزی با هزینه ۵۱ میلیارد ریال و آب و فاضلاب روستایی با هزینه ۳۴ میلیارد ریال از طرح‌های آماده بهره‌برداری طی دهه فجر در این شهرستان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.