کد خبر : 22294
دیدگاه‌ها برای فرماندار سبزوار: طرح مثلث اقتصادی مهاجرت معکوس را رقم می‌زند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 شهریور 1398 - 13:04
-

فرماندار سبزوار: طرح مثلث اقتصادی مهاجرت معکوس را رقم می‌زند

ایرنا فرماندار ویژه سبزوار گفت: اجرای طرح ابتکاری استاندار خراسان رضوی موسوم به «مثلث توسعه اقتصادی» با احیای کانون‌های اشتغال در این شهرستان مهاجرت معکوس به روستاها را رقم می‌زند. احمد برادران در نشستی با مسئولان و کارآفرینان روستایی شهرستان سبزوار افزود: رویکرد طرح مثلث توسعه اقتصادی رونق تولید، ایجاد اشتغال و افزایش درآمد است

ایرنا

فرماندار ویژه سبزوار گفت: اجرای طرح ابتکاری استاندار خراسان رضوی موسوم به «مثلث توسعه اقتصادی» با احیای کانون‌های اشتغال در این شهرستان مهاجرت معکوس به روستاها را رقم می‌زند.

احمد برادران در نشستی با مسئولان و کارآفرینان روستایی شهرستان سبزوار افزود: رویکرد طرح مثلث توسعه اقتصادی رونق تولید، ایجاد اشتغال و افزایش درآمد است که توانمندسازی مناطق روستایی را در پی دارد.

وی ادامه داد: توسعه روستاها از اولویت‌های طرح مثلث توسعه اقتصادی است و طی نشست‌هایی با معین‌های اقتصادی گام‌های عملی برای اجرای آن برداشته شده است.

فرماندار به سکونت حدود ۲۰ درصد از جمعیت  ۳۰۶ هزار نفری این شهرستان در روستاها اشاره و بیان کرد: اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی با توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی، زمینه افزایش جمعیت مناطق روستایی را فراهم می‌کند.

وی گفت: برای پیشبرد و برداشتن گام‌های عملی تحقق طرح مثلث توسعه اقتصادی «ستاد توسعه» برای هر روستای شهرستان سبزوار با مشارکت جوامع محلی تشکیل شده است.

برادران افزود: بانک صنعت و معدن به‌عنوان «معین اقتصاد مقاومتی» شهرستان سبزوار در طرح مثلث توسعه اقتصادی تعیین و در این چارچوب ۲۱ سند همکاری با سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و توسعه روستایی منعقد شده است.  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.