کد خبر : 31693
دیدگاه‌ها برای فرماندار سبزوار: مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات استانی و ملی تلاش کنند بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 خرداد 1401 - 23:29
-

فرماندار سبزوار: مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات استانی و ملی تلاش کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات استانی، ملی و سفر استانی دولت تلاش کنند که اعتبار مصوب در حوزه خود را بطور کامل جذب کنند.

حسین ابراهیمی کردیانی چهارشنبه شب در نشست شورای اداری سبزوار افزود: هر طرح عمرانی که مصوب می‌شود تا مرحله اجرا نیازمند پیگیری‌های فراوانی هم چون تخصیص و جذب اعتبارات دارد که با وجود این مراحل انتظار می‌رود مدیران تلاش لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه عدم هماهنگی برخی مسئولان نهادها با سازمان مدیریت و  برنامه‌ریزی برای پیگیری جذب کامل اعتبارات اجحاف و ظلم به مردم است، گفت: چنانچه دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات خود تلاش کافی نداشته باشند در اعتبارات سال جاری امکان جابجایی اعتبارات آنها با نهادهای دیگر وجود دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار افزود: همچنین با توجه به ابلاغ اعتبار تملک دارایی در ماه آتی، دستگاه‌های اداری وضعیت طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی را احصا کنند.

وی اظهار داشت: شهرستان سبزوار به لحاظ برخی شاخص‌ها از میانگین‌های استانی پایین‌تر است که باید مدیران با کار جهادی، حضور میدانی و تحقق مطالبات مردمی این خلا را برطرف کنند.

ابراهیمی همچنین با اشاره به فرارسیدن فصل گرما و افزایش مصرف انرژی گفت: با وجود تمهیدات اندیشیده شده انتظار می‌رود الگوی مصرف از سوی شهروندان و دستگاهای اداری رعایت شود که مشکلاتی در این حوزه ایجاد نشود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.