کد خبر : 25180
دیدگاه‌ها برای فرماندار: سبزوار نیازمند مجتمع فرهنگی است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 - 16:21
-

فرماندار: سبزوار نیازمند مجتمع فرهنگی است

ایرنا فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به نقش فرهنگ در توسعه پایدار گفت: احداث مجتمع فرهنگی یکی از نیازهای این شهرستان است. احمد برادران در کارگروه فرهنگی و اجتماعی سبزوار افزود: با توجه به ظرفیت‌های فراوان این شهرستان در حوزه‌های فرهنگی و هنری مجتمع فرهنگی در این شهرستان از نیازهای ضروری است. وی ادامه داد:

ایرنا

فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به نقش فرهنگ در توسعه پایدار گفت: احداث مجتمع فرهنگی یکی از نیازهای این شهرستان است.

احمد برادران در کارگروه فرهنگی و اجتماعی سبزوار افزود: با توجه به ظرفیت‌های فراوان این شهرستان در حوزه‌های فرهنگی و هنری مجتمع فرهنگی در این شهرستان از نیازهای ضروری است.

وی ادامه داد: از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهوری ۳۰۰ میلیارد ریال برای احداث مجتمع فرهنگی سبزوار اختصاص یافته که در گام نخست یک‌سوم این مبلغ جذب شده است.

وی گفت: این مجتمع فرهنگی در زمینی با بیش از سه هزار مترمربع  مساحت شامل سالن چند منظوره و سالن‌های تخصصی تئاتر احداث می‌شود.

فرماندار سبزوار افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه‌های فرهنگی و هنری نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و داشتن جامعه سالم، پویا و با نشاط دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار نیز گفت: در ابتدای ماه جاری پنج طرح فرهنگی و هنری شامل ۲ نگارخانه، ۲ پلاتو تئاتر و یک ساختمان اداری و رفاهی در این شهرستان به  بهره‌برداری رسید. 

رضا شجاع مقدم افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها بخشی از مشکل کمبود فضای فرهنگی و هنری شهرستان برطرف شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.