کد خبر : 29398
دیدگاه‌ها برای فرماندار سبزوار: کارآفرینی باید توام با نیازسنجی بازار باشد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 13:30
-

فرماندار سبزوار: کارآفرینی باید توام با نیازسنجی بازار باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: کارآفرینی یک کار چندجانبه دقیق علمی و اجرایی در راستای رفع نیازهای جامعه است که باید توام با خلاقیت و نیازسنجی بازار صورت گیرد. سیدمجتبی علوی‌مقدم در دیدار با اعضای کانون کارآفرینی شهرستان با گرامیداشت هفته کارآفرینی افزود: کارآفرینی استفاده از فرصت های به دست آمده و شناسایی ظرفیت

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: کارآفرینی یک کار چندجانبه دقیق علمی و اجرایی در راستای رفع نیازهای جامعه است که باید توام با خلاقیت و نیازسنجی بازار صورت گیرد.

سیدمجتبی علوی‌مقدم در دیدار با اعضای کانون کارآفرینی شهرستان با گرامیداشت هفته کارآفرینی افزود: کارآفرینی استفاده از فرصت های به دست آمده و شناسایی ظرفیت ها است که می تواند با حرکت هوشمندانه و آگاهانه در ادامه مسیر موفق باشد.

وی با اشاره به اهمیت شیوه های نوآوری در حوزه کارآفرینی افزود: کارآفرین موفق باید ابتکار عمل، خلاقیت و قدرت اراده در خلق یک ایده جدید داشته باشد و با تشخیص درست نیازهای جامعه به موفقیت دست یابد.

علوی مقدم با اشاره به حمایت از کارآفرینان، ادامه داد: البته ایده بدون توان اقتصادی موفق نخواهد بود و لذا باید با جذب سرمایه گذار در مسیر پرورش و رشد ایده ها حرکت کرد.

فرماندار سبزوار گفت: در کنار نظم و انضباط، اعتماد به نفس و قدرت رهبری از لازمه های کارآفرینی است و برای اینکه یک کارآفرین بتواند ایده خود را به جامعه معرفی کند، باید بر فنون مذاکره نیز تسلط داشته باشد.

وی ادامه داد: همزمان با هفته  جهانی کارآفرینی، رویدادهای کارآفرینی در شهرستان سبزوار برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.