کد خبر : 30399
دیدگاه‌ها برای فرماندار: شاخص‌های شهر اسلامی مورد توجه مدیریت شهری سبزوار قرار گیرد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 بهمن 1400 - 13:34
-

فرماندار: شاخص‌های شهر اسلامی مورد توجه مدیریت شهری سبزوار قرار گیرد

سخنان سید مجتبی علوی مقدم در مراسم معرفی شهردار جدید سبزوار

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: شاخص‌های شهر اسلامی در بخش های مختلف عمران، آبادانی و تکریم مردم باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

سید مجتبی علوی مقدم در مراسم معرفی شهردار جدید سبزوار افزود: نبود تبعیض، برابری در ارائه خدمات، انضباط مالی و توجه به نیروی انسانی، جلوگیری از تضییع حقوق کارگران و توجه به خواسته‌ها و نیازهای واقعی مردم، رعایت عدالت و انصاف از محورهای شهر اسلامی است.

وی ادامه داد: در معیارهای یک شهر اسلامی تسهیل و تسریع در کار مردم و تکریم آنها مورد توجه است بطوری‌که شهروندان در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی و شهرداری با پاسخ قانع کننده مواجه شوند.

فرماندار ویژه سبزوار گفت: برای تحقق شهر اسلامی و آباد در جانمایی عناصر شهری، طراحی‌ها و برنامه ریزی علاوه بر پیروی از الگوهای مشخص باید نقش و مشارکت  مردم نیز در نظر گرفته شود.

وی با قدردانی از تلاش شورای اسلامی دوره پنجم و شهردار پیشین سبزوار افزود: شهردار جدید نیز باید با توجه به انضباط مالی، تبعیت قانونمند از مصوبات شورا، توجه به نیروی انسانی مستعد و خلاق شهرداری، بهره گیری از خرد جمعی و همراهی با دستگاه‌های اداری زمینه خدمت بیشتر به مردم و توسعه شهری را فراهم نماید.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری نیز گفت: اداره امور شهرها کار سخت و پیچیده ای است و  تنوع کاری مدیریت شهری در قالب سازمان مدیریت شهرداری ها با گستره وسیع تر و تنوع بیشتر همراه است.

علیرضا خادم پیر افزود: یکی از بزرگترین مشکلات شهر سبزوار، چهره ناموزون شهر است، انتظار می‌رود این شهر با همه ظرفیت و قابلیت‌ها این مشکل را رفع و این مهم را به سوی نمادهای ایرانی و اسلامی هدایت کند.

وی ادامه داد: مدیریت شهری نیازمند جلب مشارکت مردم در تمامی خدمات شهری است و در برنامه‌های شهری در ابعاد مختلف جلب مشارکت مردم در این سازمان اجتماعی می‌تواند به عنوان یک قدم در هم افزایی و یکپارچگی موثر باشد.

موسی رجب زاده، آذر ماه امسال با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار به عنوان چهل و دومین شهردار سبزوار انتخاب و هفته گذشته با امضای وزیر کشور به عنوان شهردار سبزوار منصوب شد.

وی پیش از این معاونت امور عمرانی فرمانداری سبزوار را برعهده داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.