کد خبر : 23661
دیدگاه‌ها برای فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از تصادف ۳ دستگاه خودرو در محور سبزوار – جوین خبر داد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آبان 1398 - 10:59
-

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از تصادف ۳ دستگاه خودرو در محور سبزوار – جوین خبر داد

خبرگزاری پلیس سرهنگ «حسین بیات مختاری» گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک دستگاه وانت مزدا با کامیون حامل سوخت و یک دستگاه سواری پیکان در محور سبزوار – جوین، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند. وی در ادامه افزود: با حضور پلیس در

خبرگزاری پلیس

سرهنگ «حسین بیات مختاری» گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک دستگاه وانت مزدا با کامیون حامل سوخت و یک دستگاه سواری پیکان در محور سبزوار – جوین، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: با حضور پلیس در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودرو وانت مزدا با یک کامیون حامل سوخت از پشت  برخورد و سپس به چپ منحرف و با یک سواری پیکان در مسیر مخالف برخورد  که متأسفانه  در این سانحه ۴ تن مصدوم و راننده پیکان در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اشاره به اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است، در پایان از رانندگان خواست از سبقت  و سرعت  غیرمجاز در جاده‌های مواصلاتی خودداری و قوانین  و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.