کد خبر : 22874
دیدگاه‌ها برای فشار اقتصادی دشمن عامل پیشرفت انقلاب اسلامی شده است بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 شهریور 1398 - 17:25
-

فشار اقتصادی دشمن عامل پیشرفت انقلاب اسلامی شده است

ایرنا فرماندار خوشاب گفت: تحریم‌ها و فشار اقتصادی دشمن عامل پیشرفت انقلاب اسلامی شده و خللی در حرکت رو به رشد جمهوری اسلامی ایجاد نکرده است. امان‌الله خدمتگزار روز یکشنبه در جمع مسئولان شهرستان خوشاب با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: تحریم‌های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با هدف جلوگیری از توسعه و پیشرفت کشور

ایرنا

فرماندار خوشاب گفت: تحریم‌ها و فشار اقتصادی دشمن عامل پیشرفت انقلاب اسلامی شده و خللی در حرکت رو به رشد جمهوری اسلامی ایجاد نکرده است.

امان‌الله خدمتگزار روز یکشنبه در جمع مسئولان شهرستان خوشاب با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: تحریم‌های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با هدف جلوگیری از توسعه و پیشرفت کشور برقرار بوده اما امروز دشمن به بی‌اثر بودن آن اعتراف کرده است.

وی اضافه کرد: امروز کشور با وحدت ملی، برنامه‌ریزی و خدمت صادقانه از مشکلات ناشی از جنگ اقتصادی و روانی دشمن عبور کرده است.

فرماندار خوشاب گفت: فرهنگ دفاع مقدس بهترین نسخه برای غلبه بر تحریم‌ها و توطئه دشمنان است و نظام جمهوری اسلامی با اعتقاد به ایثار، ازخودگذشتگی و روحیه شهادت‌طلبی و همدلی بیمه شده است.

خدمتگزار افزود: در دوران دفاع مقدس با پیروی از ولایت‌فقیه و وحدت کلمه در مقابل رژیم بعث عراق که از حمایت همه ابرقدرت‌ها برخوردار بود از آرمان‌ها، ارزش‌ها و مبانی انقلاب دفاع کردیم.

وی اضافه کرد: امروز انتقال دستاوردهای دوران دفاع مقدس برای جوانانی که آن دوران را درک نکرده‌اند امری ضروری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.