کد خبر : 25669
دیدگاه‌ها برای فعالیت آرایشگاه‌های زنانه سبزوار تعطیل شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 - 12:01
-

فعالیت آرایشگاه‌های زنانه سبزوار تعطیل شد

ایرنا فعالیت تمامی ۵۰۰ آرایشگاه‌‌های زنانه سبزوار به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است. رییس اتاق اصناف سبزوار گفت: تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا در این شهرستان انجام شده و تا اطلاع بعدی این واحدها تعطیل خوهد بود. علی کیانی افزود: آرایشگاه‌های زنانه از مکان های عمومی

ایرنا

فعالیت تمامی ۵۰۰ آرایشگاه‌‌های زنانه سبزوار به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است.

رییس اتاق اصناف سبزوار گفت: تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا در این شهرستان انجام شده و تا اطلاع بعدی این واحدها تعطیل خوهد بود.

علی کیانی افزود: آرایشگاه‌های زنانه از مکان های عمومی پرازدحام هستند که به علت استفاده از وسایل مشترک یکی از مکان های پرخطر در انتقال ویروس کرونا به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: همچنین با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت فست فودها، کافی شاپ ها، کلوپ های ورزشی و قلیان سراها تعطیل شده است.

وی گفت: برای پیشگیری از کرونا توصیه های بهداشتی به واحدهای صنفی داده شده تا با شست و شوی مرتب و ضدعفونی کردن غرفه ها و فضای کسب و کار خود نگرانی شهروندان را در این زمینه کاهش دهند.

کیانی افزود: واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده‌های دامی نظارت دارد و با تخلفات برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.

۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۲ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.