کد خبر : 21548
دیدگاه‌ها برای فعالیت ۵ کلینیک آموزشی و مشاوره‌ای تغذیه با شیر مادر در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مرداد 1398 - 15:38
-

فعالیت ۵ کلینیک آموزشی و مشاوره‌ای تغذیه با شیر مادر در سبزوار

واحد مرکزی خبر با هدف آموزش و مشاوره تغذیه با شیر مادر، ۵ کلینیک در واحدهای تابعه دانشگاه در سبزوار و شهرستان‌های تحت پوشش خدمات رایگان به مادران باردار ارائه می‌دهند. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با توجه به اهمیت افزایش آگاهی و توانمندسازی در امر شروع و تداوم شیردهی، این کلینیک‌ها مادران

واحد مرکزی خبر

با هدف آموزش و مشاوره تغذیه با شیر مادر، ۵ کلینیک در واحدهای تابعه دانشگاه در سبزوار و شهرستان‌های تحت پوشش خدمات رایگان به مادران باردار ارائه می‌دهند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با توجه به اهمیت افزایش آگاهی و توانمندسازی در امر شروع و تداوم شیردهی، این کلینیک‌ها مادران باردار را برای آشنایی و آمادگی در امر شیردهی به‌صورت رایگان آموزش و مشاوره می‌دهند.

دکتر فاطمه نوده  با اشاره به اهمیت استفاده از شیر مادر و تأثیر بسزای آن در مراحل مختلف رشد کودک، افزود: بهترین زمان و یا به اصطلاح زمان طلایی برای آموزش و شروع شیردهی در ۲۴ ساعت اول بعد از تولد است که لازم است پس از تولد نوزاد، حمایت و آموزش مادر موردتوجه خاص قرار گیرد و مادر و شیرخوار مورد پیگیری قرار گیرند.

وی افزود: تمام مادران باردار و مادران شیرده که در امر شیردهی دچار مشکل شده‌اند می‌توانند با مراجعه به این کلینیک‌ها از اطلاعات لازم و مفید و خدمات مشاوره‌ای رایگان بهره‌مند شوند.

️معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برگزاری کمیته ترویج تغذیه با شیر مادر، ارزشیابی مستمر بیمارستان‌های دوستدار کودک، ارائه خدمات آموزشی به مادران باردار و مادران شیرده و برگزاری کارگاه‌های عملی با حضور مربی ارشد کشوری ازجمله اقدامات انجام شده در راستای تغذیه با شیر مادر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.