کد خبر : 28944
دیدگاه‌ها برای فعال شدن سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در دیار سربداران بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1400 - 5:55
-

فعال شدن سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در دیار سربداران

علیرضا مسلم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، در حاشیه بازدید از یک مراکز واکسیناسیون سبزوار: جهت سرعت بخشی به فرایند واکسیناسیون و ارائه خدمات به گروههای هدف، سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سبزوار، راه‌اندازی شد. در ۳ مرکز تجمیعی شهید سلیمانی، شهید ناوی دوست و شهید چمران سبزوار، واکسیناسیون کرونا برای گروههای هدف، همه

علیرضا مسلم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، در حاشیه بازدید از یک مراکز واکسیناسیون سبزوار:

جهت سرعت بخشی به فرایند واکسیناسیون و ارائه خدمات به گروههای هدف، سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سبزوار، راه‌اندازی شد.

در ۳ مرکز تجمیعی شهید سلیمانی، شهید ناوی دوست و شهید چمران سبزوار، واکسیناسیون کرونا برای گروههای هدف، همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۸، انجام می‌شود.

میزان تزریق واکسن کرونا در ۶ شهرستان زیر پوشش دانشگاه ، تا هفته گذشته، روزانه ۷،۱۵۰ دُز بود که اکنون این آمار به روزانه ۱۰ هزار دُز، افزایش یافته است.

روزانه ۲.۸۵ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال غرب خراسان واکسینه می شوند و واکسیناسیون کرونا در شهرستانهای زیر پوشش این دانشگاه، در ۳ مرکز تجمیعی و ۴۲ مرکز خدمات جامع سلامت، در حال اجراست.

تاکنون ۴۱ درصد جمعیت بالای ۴۰ سال غرب خراسان، واکسینه شده اند که میانگین کشوری آن، ۳۸ درصد است. تزریق واکسن کرونا به دیگر اقشار جامعه و سایر گروهها نیز، بر اساس دستورالعمل‌ وزارت بهداشت بصورت مرحله به مرحله، انجام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.