کد خبر : 22115
دیدگاه‌ها برای قبض کاغذی هزینه برق مصرفی از رده خارج شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 شهریور 1398 - 13:10
-

قبض کاغذی هزینه برق مصرفی از رده خارج شد

ایرنا قبض‌های کاغذی آبونمان و هزینه برق مصرفی که هر دوره در منازل تحویل شهروندان می‌شد از ابتدای مهرماه آتی در خراسان رضوی حذف شده لذا ازاین‌پس مشترکان شرکت برق، صورتحساب خود را از طریق پیامک تلفنی دریافت می‌کنند. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در جمع خبرنگاران در سبزوار گفت: «طرح ملی قبض

ایرنا

قبض‌های کاغذی آبونمان و هزینه برق مصرفی که هر دوره در منازل تحویل شهروندان می‌شد از ابتدای مهرماه آتی در خراسان رضوی حذف شده لذا ازاین‌پس مشترکان شرکت برق، صورتحساب خود را از طریق پیامک تلفنی دریافت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در جمع خبرنگاران در سبزوار گفت: «طرح ملی قبض سبز» که اجرای آن مدتی است در کشور آغاز شده از دیروز سوم شهریورماه در این استان نیز عملیاتی شد. بر این اساس هم‌اینک اطلاعات هویتی افزون بر ۹۰ درصد مشترکان برق در خراسان رضوی برای حذف قبوض کاغذی، در «سامانه قبض سبز» ثبت شده است.  

محسن ذبیحی افزود: حذف قبوض کاغذی برق علاوه بر فواید اقتصادی سبب کیفیت ارائه خدمات، حذف مراجعات ضروری و  کاهش سفرهای اضافی شهروندان می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح‌های متعدد برق استان گفت: طرح بزرگ اتوماسیون در این استان کلید خورده که با اجرای آن حجم زیادی از خاموشی‌ها که به علت مشکلات فنی و ساختاری شبکه است برطرف می‌شود.  

ذبیحی افزود: بخشی از مکانیزاسیون شبکه برق با اتوماسیون رخ می‌دهد و تلاش می‌شود تا پایان امسال ۳۰۰ دستگاه کلید اتوماسیون در خراسان رضوی اجرا شود.

وی اضافه کرد: شهرستان سبزوار با توجه به وسعت و تعدد شهرستان‌های اطراف یکی از مراکز اتوماسیون متمرکز خراسان رضوی شده و به‌صورت مجتمعی، مدیریت و کنترل می‌شود.

او تصریح کرد: هر مدیر شرکت برق در خراسان رضوی که تلاش و کار بیشتری انجام دهد منابع و اعتبارات بیشتری در اختیار وی قرار داده می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.