کد خبر : 22934
دیدگاه‌ها برای قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ثمره دفاع مقدس است بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1398 - 21:00
-

قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ثمره دفاع مقدس است

ایرنا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: قدرت بازدارندگی امروز کشور ثمره دفاع مقدس است که دشمن را از تجاوز به حریم جمهوری اسلامی منصرف کرده است. سرهنگ پاسدار امین‌الله مظلوم در جمع بسیجیان شهرستان سبزوار افزود: در سال‌های گذشته وجود پایگاه‌های نظامی و ناوهای آمریکا در منطقه خلیج‌فارس نقطه قوت

ایرنا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: قدرت بازدارندگی امروز کشور ثمره دفاع مقدس است که دشمن را از تجاوز به حریم جمهوری اسلامی منصرف کرده است.

سرهنگ پاسدار امین‌الله مظلوم در جمع بسیجیان شهرستان سبزوار افزود: در سال‌های گذشته وجود پایگاه‌های نظامی و ناوهای آمریکا در منطقه خلیج‌فارس نقطه قوت دشمن بود اما امروز این شرایط تغییر کرده است.

وی اظهار داشت: به برکت فرهنگ دفاع مقدس و قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی، پایگاه‌های نظامی و ناوهای آمریکا در منطقه به نقطه‌ضعف برای آن‌ها تبدیل شده که در صورت تهدید ایران این پایگاه‌ها نابود می‌شوند.

وی گفت: امروز در سایه خدامحوری و فرهنگ خودباوری، انقلاب اسلامی در بهترین شرایط نظامی دوران پس از دفاع مقدس قرار دارد و قدرت موشک‌های جمهوری اسلامی تهدید جدی برای دشمنان است.

سرهنگ مظلوم افزود: جنگ تحمیلی هشت‌ساله با هدف فروپاشی نهال نوپای انقلاب اسلامی صورت گرفت اما امروز نفوذ فرهنگی انقلاب در کشورهای اسلامی منطقه و دیگر نقاط جهان ریشه دوانده است.

وی اظهار داشت: با هدف بزرگداشت سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس ۴۲ برنامه فرهنگی و هنری شامل غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، نمایشگاه عکس، نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی در شهرستان سبزوار برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.