کد خبر : 29651
دیدگاه‌ها برای قرارگاه محرومیت زدایی در سبزوار راه اندازی می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 22:14
-

قرارگاه محرومیت زدایی در سبزوار راه اندازی می‌شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: قرارگاه محرومیت زدایی در این شهرستان با هدف خدمت بیشتر به مردم و رفع مشکلات با محوریت مساجد راه اندازی می شود. سیدمجتبی علوی مقدم روز یکشنبه در نشست محرومیت زدایی شهرستان سبزوار افزود: قرارگاه محرومیت زدایی با محوریت سپاه پاسدارن و بسیج مستضعفان و همیاری و مشارکت

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: قرارگاه محرومیت زدایی در این شهرستان با هدف خدمت بیشتر به مردم و رفع مشکلات با محوریت مساجد راه اندازی می شود.

سیدمجتبی علوی مقدم روز یکشنبه در نشست محرومیت زدایی شهرستان سبزوار افزود: قرارگاه محرومیت زدایی با محوریت سپاه پاسدارن و بسیج مستضعفان و همیاری و مشارکت تمامی دستگاههای اجرایی شکل می گیرد.

وی اظهار داشت: مشکلات مناطق حاشیه شهر سبزوار و نیز مناطق روستایی محروم از طریق فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی احصا و شناسایی و با همکاری دستگاه های مرتبط نسبت به رفع آنها اقدام می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با بیان اینکه برای خدمت به مردم و کاهش مشکلات نباید لحظه ای کوتاهی کرد، گفت: از طریق قرارگاه محرومیت زدایی نهادهای مختلف در کنار گروه‌های مردمی و جهادی پای کار خواهند آمد.
مهندس علوی مقدم افزود: مساجد به عنوان پایگاه‌های قرارگاه محرومیت زدایی و خدمات‌رسانی مشخص شده اند چرا که مساجد نقش محوری در شکل گیری انقلاب اسلامی داشتند.

وی اظهار داشت: بخشی از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی برای عمران و آبادانی مناطق محروم در نظر گرفته شده که در کنار آن باید از ظرفیت خیران و نیکوکاران و نیز سازمان‌های مردم نهاد بهره گرفت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به محرومیت برخی از مناطق این شهرستان گفت: باید از ظرفیت نهادهای بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی و برکت در راستای توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی این بخش‌ها استفاده کرد.

علوی مقدم افزود: همچنین در راستای تاثیرگذاری بیشتر محرومیت زدایی باید به نیازهای واقعی هر منطقه و دیدگاه ساکنان آن مناطق توجه شود.

در پایان معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار ضمن برشمردن وظایف ‌و نقش قرارگاه بر حضور همه جانبه همه دستگاه‌ها تاکید و کمیته‌های تشکیل شده را معرفی وبر همراهی و همدلی بیشتر برای سرعت در رسیدگی به نقاط محروم تاکید نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.