کد خبر : 10770
دیدگاه‌ها برای قرعه‌کشی تسهیلات قرض‌الحسنه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آبان 1394 - 19:48
-

قرعه‌کشی تسهیلات قرض‌الحسنه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی سبزوار

سبزواریان: رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی سبزوار گفت: سهمیه شهرستان جهت اعطای تسهیلات قرض الحسنه ۲۰ میلیون ریالی ۵۷ نفر است. محمد حسین دلقندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: بیش از ۱۸۰۰ نفر از بازنشستگان برای تسهیلات قرض الحسنه ۲۰ میلیون ریالی ثبت نام نمودند. وی از اطلاع‌رسانی در این زمینه انتقاد کرد و

kanon-bazneshastegan01سبزواریان: رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی سبزوار گفت: سهمیه شهرستان جهت اعطای تسهیلات قرض الحسنه ۲۰ میلیون ریالی ۵۷ نفر است.

محمد حسین دلقندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: بیش از ۱۸۰۰ نفر از بازنشستگان برای تسهیلات قرض الحسنه ۲۰ میلیون ریالی ثبت نام نمودند.

وی از اطلاع‌رسانی در این زمینه انتقاد کرد و افزود: متاسفانه روند اطلاع‌رسانی شفاف نبوده است و با خیل زیادی از بازنشستگان مواجه شدیم که روند خدمت‌رسانی به عزیزان را با مشکل مواجه کرده و نمی‌توانیم پاسخگوی مطالبات بازنشتگان عزیز باشیم.

دلقندی افزود: اکنون مهلت ثبت نام دریافت وام مزبور پایان یافته و اواسط این هفته قرعه‌کشی انجام و افراد مشخص شده با ارائه معرفی‌نامه، به شعب بانک رفاه کارگران معرفی خواهند شد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی سبزوار، اولویت وام مزبور را بر مبنای متقاضیانی که تاکنون از تسهیلات فوق استفاده ننموده‌اند، عنوان کرد و ادامه داد: مستمری بگیرانی که حداقل مستمری را دریافت و افراد تحت تکفل بیشتری دارند، در اولویت‌های اول هستند.

گفتنی است؛ شهرستان سبزوار بالغ‌بر ۹ هزار بازنشسته تامین اجتماعی دارد که بیش از ۵ هزار آن‌ها عضو کانون بازنشستگان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.