کد خبر : 29713
دیدگاه‌ها برای قیمت کالاها و خدمات با چه قاعده‌ای همچنان درحال افزایش است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1400 - 10:20
-

قیمت کالاها و خدمات با چه قاعده‌ای همچنان درحال افزایش است

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گفت: قیمت کالاها و خدمات با چه قاعده‌ای همچنان در حال افزایش است؟ به نظر می‌رسد در تعیین قیمت به موضوع اصالت و هزینه‌ها توجهی نمی‌شود. بهروز محبی نجم آبادی در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: از دولت درخواست می‌کنم

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گفت: قیمت کالاها و خدمات با چه قاعده‌ای همچنان در حال افزایش است؟ به نظر می‌رسد در تعیین قیمت به موضوع اصالت و هزینه‌ها توجهی نمی‌شود.

بهروز محبی نجم آبادی در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: از دولت درخواست می‌کنم به موضوع گرانی و عدم التزام به قواعد و فروش کالاهای اساسی توجه خاص داشته باشد. چرا که پنج دهک آسیب پذیر کشور در شرایط بحرانی قرار دارند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: قیمت کالاها و خدمات با چه قاعده‌ای همچنان در حال افزایش است و به نظر می‌رسد در تعیین قیمت به موضوع اصالت و هزینه‌ها توجهی نمی‌شود. همچنان بحث نهاده‌های دامی از مشکلات جدی است و دامداران در شرایط نامساعدی به سر می‌برند.

محبی نجم آبادی از وزیر جهاد کشاورزی خواست در این زمینه اقدامات جدی داشته باشد و در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: از وزیر درخواست می‌کنم موضوع سندهای شهرهای حوزه انتخابیه را حل و فصل کند.  چرا که سالهاست این زمین‌ها وضعیت مشخصی ندارند. همچنین وزیر ورزش و جوانان مشکلات ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سبزوار که ناقص افتتاح شده است حل و فصل کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.