کد خبر : 16814
دیدگاه‌ها برای کارکنان بازنشسته‌ دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار تجلیل شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آبان 1397 - 18:52
-

کارکنان بازنشسته‌ دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار تجلیل شدند

کارکنان بازنشسته‌ دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار در مراسمی با حضور هیأت ‌رئیسه‌ این واحد دانشگاهی تجلیل شدند.  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در این مراسم با بیان اینکه تاکنون ۱۴ نفر از کارمندان واحد سبزوار به جمع پیشکسوتان پیوسته‌اند، اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن زمان بازنشستگی پنج نفر از کارمندان دیگر این واحد دانشگاهی بر

کارکنان بازنشسته‌ دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار در مراسمی با حضور هیأت ‌رئیسه‌ این واحد دانشگاهی تجلیل شدند.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در این مراسم با بیان اینکه تاکنون ۱۴ نفر از کارمندان واحد سبزوار به جمع پیشکسوتان پیوسته‌اند، اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن زمان بازنشستگی پنج نفر از کارمندان دیگر این واحد دانشگاهی بر آن شدیم از تلاش‌ها و همکاری‌های صادقانه‌ این عزیزان در طول دوران خدمت، تشکر کنیم.

محمدرضا سعیدی‌اصل با تاکید براینکه جایگاه کارکنان بازنشسته‌ رفیع و ارزشمند است گفت: امیدواریم در سایه‌ استفاده از تجربیات ارزنده‌ این کارکنان خدوم که بهترین سال‌های عُمر خود را در سنگر علم و دانش، سپری کرده‌اند برای تحقق اهداف عالیه‌ دانشگاه گام برداریم.

وی با بیان اینکه در سال‌های آتی، تعداد بیشتری از کارکنان دانشگاه به بازنشستگی خواهند رسید تصریح کرد: به‌منظور انسجام‌بخشی و استفاده‌ بهینه از این ظرفیت خوب، در نظر داریم روند تأسیس کانون بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار را تسریع کنیم و از بازنشستگان دانشگاه انتظار داریم با مشارکت خود، بار دیگر دانشگاه را در نیل به اهداف مقدس آن همراهی کنند.

در ادامه مراسم، کارکنان بازنشسته‌ دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با قدردانی از مساعدت‌های مسئولان دانشگاه از دوران خدمت خود به‌عنوان برگ زرینی در دفتر خاطرات زندگی خود یاد کرده و به بیان گوشه‌ای از خاطرات و تجربیات خود پرداختند.

این مراسم با حضور هیأت‌رئیسه‌ دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در محل دفتر ریاست این دانشگاه برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.