کد خبر : 7327
دیدگاه‌ها برای لایروبی کانال های ده سال مانده و رفع آبگرفتگی بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 فروردین 1394 - 21:12
-

لایروبی کانال های ده سال مانده و رفع آبگرفتگی

سبزواریان: با لایروبی کانال های سطح شهر توسط پرسنل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار شاهد آبگرفتگی های گسترده در بارندگی های شدید، به خصوص در محدوده کمربندی جنوبی سبزوار نخواهیم بود. به گزارش رصد، سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار طی روزهای جاری اقدام به لایروبی کانال های سطح شهر کرده است. هر چند در شهر

سبزواریان: با لایروبی کانال های سطح شهر توسط پرسنل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار شاهد آبگرفتگی های گسترده در بارندگی های شدید، به خصوص در محدوده کمربندی جنوبی سبزوار نخواهیم بود.

به گزارش رصد، سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار طی روزهای جاری اقدام به لایروبی کانال های سطح شهر کرده است.

هر چند در شهر سبزوار به عنوان یکی از ۱۰ شهر پاک کشور با تلاش رفتگران همیشه شاهد تمیزی مناسب در سطح کانال های آب های سطحی هستیم اما برخی از بخش های این کانال ها به خصوص در قسمت هایی که در زیر پل ها از دید عموم پنهان است ،حدود ۱۰ سال لایروبی نشده است.

به گفته سعید رضا فصیحی، مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری سبزوار با لایروبی کانال های سطح شهر توسط پرسنل کوشای این سازمان شاهد آبگرفتگی های گسترده در بارندگی های شدید آینده، به خصوص در محدوده کمربندی جنوبی سبزوار نخواهیم بود.

سازمان پسماند همچنین در فعالیتی دیگر در روز ۱۳ فروردین به عنوان تنها شهرستان در سطح کشور اقدام به اجرای طرح ویژه پاکسازی طبیعت و محیط زیست کرد که با استقبال خوب شهروندان سبزواری روبرو شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.