کد خبر : 11246
دیدگاه‌ها برای لذت یک روز زیبای برفی بدون حادثه هدیه شهرداری به مردم سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 - 19:18
-

لذت یک روز زیبای برفی بدون حادثه هدیه شهرداری به مردم سبزوار

سبزواریان: مسئول کارگروه هشدار و اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار از آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران شهرداری برای مقابله با سرما و بارش برف و باران خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم دارینی افزود: به دنبال اطلاعیه‌ها و هشدارهایی که از سوی اداره هواشناسی شهرستان منتشر شد، بلافاصله ستاد مدیریت

qasem-dareiniسبزواریان: مسئول کارگروه هشدار و اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار از آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران شهرداری برای مقابله با سرما و بارش برف و باران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم دارینی افزود: به دنبال اطلاعیه‌ها و هشدارهایی که از سوی اداره هواشناسی شهرستان منتشر شد، بلافاصله ستاد مدیریت بحران شهرداری به ریاست معاون خدمات شهری و جانشین ستاد بحران، روز گذشته تشکیل جلسه داد که بر اساس مصوبات آن، تمام سازمان های شهرداری به حالت آماده‌باش کامل درآمدند و به طور مرتب آمادگی آنان از سوی ستاد رصد می شود.

وی با اشاره به تکاپوی شهرداری برای مقابله با بارش ها گفت: حدود ۲۵۰ نفر پرسنل سازمان های خدمات رسان شهرداری ازجمله خدمات موتوری، مدیریت پسماند، فضای سبز و سازمان آتش نشانی شهرداری در راستای خدمات‌ رسانی مطلوب به شهروندان همزمان با آغاز بارش ها حالت فوق العاده به خود گرفتند و در ایستگاه های تعیین شده مستقر شدند.

دارینی اظهار کرد: برای مقابله با مشکلات ناشی از بارش ها و رفع گرفتگی معابر اکیپ ماشین آلات سازمان های خدمات رسان شهرداری هم از ساعات اولیه بامداد امروز در حال ارائه خدمات به شهروندان سبزوار می باشند.

دارینی با اعلام اینکه نمک برای ایمن‌سازی معابر شهری به اندازه کافی استحصال و ذخیره‌سازی شده است، عنوان کرد: در این راستا سازمان خدمات موتوری ۵۰ تن ماسه نمک به همراه ۲ دستگاه گریدر آماده فعالیت دارد.

مسئول کارگروه هشدار و اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار همچنین استقرار ۵ اکیپ ۶ نفره با ۵ دستگاه خودرو در بلوار دانشگاه ، ۴ اکیپ ۵ نفره با ۳ دستگاه خودرو در توحید شهر به منظور نمک پاشی و پاکسازی معابر، ۱۰ اکیپ ۵ نفره با ۳ دستگاه خودرو در منطقه یک خدماتی شهر و ۱۰ اکیپ ۵ نفره با ۳ دستگاه خودرو در منطقه دو خدماتی شهر را از دیگر اقدامات این نهاد مردمی برای ارائه خدمات ارزنده به شهروندان برشمرد.

او گفت: با مدیریت صحیح و اقدامات خوب و مناسب ستاد مدیریت بحران شهرداری ، شهروندان سبزواری ضمن شکرگزاری از نزول این رحمت الهی، یک روز زیبای برفی بدون حادثه را در کمال آرامش تجربه کردند.

گفتنی است شهروندان سبزواری می توانند با مشاهده هرگونه حادثه غیرمترقبه از جمله آبگرفتگی معابر، سقوط اشجار و… با اتاق بی سیم شهرداری به شماره ۴۴۲۲۱۹۶۵ برای رفع مشکل تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.