کد خبر : 18024
دیدگاه‌ها برای لزوم احداث کمپ ترک اعتیاد در ششتمد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 دی 1397 - 8:50
-

لزوم احداث کمپ ترک اعتیاد در ششتمد

واحد مرکزی خبر هیچ کمپ ترک اعتیاد و مرکز کار درمانی برای معتادان در ششتمد سبزوار وجود ندارد. سرپرست اداره بهزیستی ششتمد با بیان این مطلب گفت: این در حالیست که شورای اسلامی و نمایندگان مجلس برای احداث کمپ ترک اعتیاد، مرکز کار درمانی، مشاوره و فیزیوتراپی در ششتمد اقدام کرده اند. مریم دلبری افزود:

واحد مرکزی خبر

هیچ کمپ ترک اعتیاد و مرکز کار درمانی برای معتادان در ششتمد سبزوار وجود ندارد.

سرپرست اداره بهزیستی ششتمد با بیان این مطلب گفت: این در حالیست که شورای اسلامی و نمایندگان مجلس برای احداث کمپ ترک اعتیاد، مرکز کار درمانی، مشاوره و فیزیوتراپی در ششتمد اقدام کرده اند.

مریم دلبری افزود: هم اکنون بیش از  ۴۵ روستا تحت پوشش بهزیستی ششتمد هستند.

وی گفت: در این روستاها کلاس‌ های غربال گری ژنتیک، طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کلاس‌ های مهارت‌ های زندگی برای مددجویان دایر است.

سرپرست اداره بهزیستی ششتمد درباره زنان سرپرست خانوار افزود: افرادی که همسرانشان فوت شده، طلاق گرفته یا در کمپ و زندان هستند از مستمری ماهانه استفاده می کنند و افزایش یارانه نیز داشته اند.

دلبری با اشاره به وجود ۴۵۰ معلول در ششتمد افزود: اکثر مددجویان معلول از نعمت مسکن بهره مند هستند که به تازگی ۲۰ مددجو برای کمک هزینه وام مسکن اقدام و آنرا دریافت کردند.

او گفت: به تازگی ۱۵ مددجوی یک معلولی تسهیلات ۸ میلیون تومانی و ۵ مددجوی ۲ معلولی  نیز ۱۸ میلیون تومان تسهیلات کمک هزینه مسکن را دریافت کردند.

دلبری افزود: هم اکنون ۳ مدد جوی دیگر نیز برای دریافت کمک هزینه مسکن در نوبت هستند.

هزار و ۵۳۰ خانوار مددجوی توان ‌بخشی و ۸۰ خانوار زنان سرپرست خانواده  تحت پوشش بهزیستی ششتمد هستند.

ششتمد مرکز بخش ششتمد شهرستان سبزوار در استان خراسان رضوی است. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن  در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر بیش از ۳ هزار نفر در قالب ۹۲۰ خانوار بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.