کد خبر : 27852
دیدگاه‌ها برای ماسک روحانی، حمله لفظی عنابستانی و پاسخ معاون ریاست‌جمهوری؛ ماجرا چه بود؟ بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مهر 1399 - 21:37
-

ماسک روحانی، حمله لفظی عنابستانی و پاسخ معاون ریاست‌جمهوری؛ ماجرا چه بود؟

توییت تند علی‌‌اصغر عنابستانی که حسن روحانی را هدف قرار داده بود با واکنش معاون دفتر ریاست‌جمهوری روبرو شد.

نماینده اصول‌گرای سبزوار در مجلس، در توییتی، عکس رئیس‌جمهور با ماسک جنجال‌برانگیزی که روز گذشته بر صورت زده بود را منتشر کرده و نوشته: «او آن‌قدر وقیح است که ملت خویش را به تمسخر گرفته است! کشور به حال خود رها شده و مردم در تأمین مایحتاج خویش درمانده‌اند و زیر خط فقر دست و پا می‌زنند و رئیس‌جمهور در بند حفظ خط ریش خویش است! اف بر تو باد که ملتی را شرمنده کرده‌ای!»

علی‌‌اصغر عنابستانی، از نماینده‌های اصول‌گرای مجلس است. او پیش از ورود به مجلس، در دولت محمود احمدی‌نژاد نیز مسئولیت‌هایی داشته.

کمی بعد، علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری در پاسخ به این توییت عنابستانی نوشته است: ««دهان‌دریدگی شاید چند صباحی شیوه سیاست‌ورزی باشد اما تا همیشه نشانه فرومایگی است.»

این موضوع در برخی رسانه‌های کشوری نیز انعکاس یافته؛ از جمله، خبرگزاری ایسنا در کانال تلگرامی‌اش، توییت عنابستانی را «توهین‌آمیز» دانسته. شماری از سایت‌های خبری از جمله خبرفوری هم پاسخ معاون دفتر رئیس‌جمهور به توییت نماینده شهرستان‌های غرب خراسان رضوی را منتشر کرده‌اند. با این حال، یک کانال تلگرامی نزدیک به علی‌‌اصغر عنابستانی در سبزوار، توییت او را «انتقاد صریح و بی‌پرده» توصیف کرده است.

پشت ماسک جنجال‌برانگیز روحانی چه بود؟

روز گذشته، تصویری از حسن روحانی با ماسکی منتشر شده بود که بسیاری از رسانه‌های داخلی، آن را «عجیب» توصیف کرده بودند. برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز به این موضوع واکنش نشان دادند؛ از جمله سهند ایرانمهر نیز به این موضوع پرداخته بود و ماسک رئیس‌جمهور را «سازگار با ترتیب و‌نظم محاسن و شوارب» توصیف کرده بود؛ البته، به نظر می‌‌رسید این تعبیر او، تفسیر برخی رسانه‌ها را نقل می‌کرد.

با این حال، سایت اعتمادآنلاین، گزارشی در این باره منتشر کرده که از آن بر می‌آید روحانی ماسکش را به شیوه‌ای اشتباه استفاده کرده.

ماسک فلت‌فولد، اعتمادآنلاین

اعتمادآنلاین درباره این نوع از ماسک که رئیس‌جمهور استفاده کرده بود نوشته است: «ماسک‌های فلت فولد دارای طراحی مخروطی‌شکل هستند که باعث ایجاد فضای بیشتر بین دهان شخص و سطح ماسک می‌شود.»

این گزارش اضافه کرده: «با توجه به تصاویر منتشرشده به نظر می‌رسد رئیس‌جمهوری ماسک را به شیوه نامناسب استفاده کرده است.»

ساعاتی بعد از طرح مباحثی درباره ماسک غیرمعمول روحانی، تصویری از او منتشر شد که نشان می‌داد در جلسه‌ای دیگر، ماسک بحث‌برانگیز خود را برداشته و از ماسک معمولی استفاده کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.