کد خبر : 28032
دیدگاه‌ها برای مادر نوزاد ده‌روزه: متواری نشده‌ام بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 - 3:20
-

مادر نوزاد ده‌روزه: متواری نشده‌ام

زنی که چندروز پیش ویدئوی زندگی‌ او به همراه نوزاد در کمربندی سبزوار خبرساز شده بود گفته محل زندگی‌اش را ترک نکرده است.

ویدئویی که از زندگی یک زن با نوزاد چندروزه‌اش در یک ویرانه منتشر شده بود، به‌شدت خبرساز شد و واکنش‌های مختلفی در پی داشت

پس از آن‌که معاون اداره‌کل بهزیستی استان گفت نوزاد به بهزیستی تحویل داده شده اما مأموران این اداره، مادر نوزاد را ندیده‌اند و به گفته او، مادر «متواری شده بود»، پایگاه خبری سبزواردوربین در همان محل قبلی زندگی این زن به سراغش رفته است.

سبزواردوربین، ویدئوی گفت‌وگویش با این زن را منتشر کرده که در آن می‌گوید در لحظاتی که مأموران بهزیستی به محل زندگی‌اش آمده‌اند برای مدتی محل را ترک کرده تا لحاف بیاورد و ادعای متواری‌شدن را رد می‌کند.

او می‌گوید وقتی به محل سکونتش برگشته، همسرش گریه می‌کرده و گفته که فرزندشان – که ظاهراً نوزادی چندروزه است – را «مأموران، به زور برده‌اند».

این زن در بخشی دیگر از ویدئو در پاسخ به این سؤال که «چه صحبتی درباره انتقال فرزندش به شیرخوارگاه دارد؟» می‌گوید مزاحمتی برای همسایگان نداشته و از آن‌ها کمک نمی‌خواسته و شکایتی هم از او نشده است.

او در پایان می‌گوید می‌خواسته خودش فرزندش را بزرگ کند و اضافه می‌کند: «بچه‌ام را دوست دارم.»

ویدئوی زندگی یک زن با نوزاد چندروزه‌اش در ویرانه‌ای در کمربندی سبزوار اولین بار در کانال هزاردستان منتشر شد. این ویدئو در مدت‌زمان کوتاهی خبرساز شد و واکنش‌های مختلفی در پی داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.