کد خبر : 1664
دیدگاه‌ها برای مازاد نقدینگی خراسان رضوی به تولید استان تزریق شود بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 - 11:24
-

مازاد نقدینگی خراسان رضوی به تولید استان تزریق شود

 سبزواریان.کام: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مازاد نقدینگی خراسان رضوی به تولید همین استان تزریق شود. به گزارش خبرنگار مهر، حسین سبحانی‌فر عصر دو شنبه در نشست خبری که در محل مجموعه کارخانجات چینی مقصود برگزار شد، از دولت خواست تا مازاد نقدینگی استان در اختیار تولید استان قرار بگیرد تاشاهد شکوفایی

sobhanifar سبزواریان.کام: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مازاد نقدینگی خراسان رضوی به تولید همین استان تزریق شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سبحانی‌فر عصر دو شنبه در نشست خبری که در محل مجموعه کارخانجات چینی مقصود برگزار شد، از دولت خواست تا مازاد نقدینگی استان در اختیار تولید استان قرار بگیرد تاشاهد شکوفایی تولید باشیم.

وی بیان کرد: خراسان با توجه به نزدیکی آسیای میانه و دارا بودن مسیر جاده‌ای و ریلی می‌تواند پایگاه خوبی برای صادرات باشد.

سبحانی فر با بیان اینکه در دولت‌های قبل منطقه ویژه اقتصادی سرخس مورد توجه بود ولی امروز این امر دیده نمی شود؛ افزود: باید بررسی شود و مشکلات را هر چه سریعتر رفع کنیم.

وی ادامه داد: ۶۰ نوع مواد معدنی در کشور داریم که ۴۶ مواد معدنی آن در خراسان رضوی وجود دارد و عسلویه معدنی کشور معادن سنگ آهن و خواف است اما متاسفانه از این ظرفیت استفاده نمی‌شود.

به گفته سبحانی‌فر با وجود نقدینگی بیشتر در استان نسبت به سایر استان‌ها باید این مازاد نقدینگی به مرکز فرستاده نشود و به بخش تولید خراسان رضوی اختصاص پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.