کد خبر : 18612
دیدگاه‌ها برای مانور مسمومیت گوارشی در سبزوار برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 - 15:14
-

مانور مسمومیت گوارشی در سبزوار برگزار شد

ایرنا مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سبزوار گفت: نخستین مانور مسمومیت گوارشی در خوابگاه دانشجویی علوم پزشکی سبزوار برگزار شد. دکتر علی شریفان افزود: این مانور با هدف ارزیابی و توانمندی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در حوزه پدافند غیرعامل حوزه زیستی طراحی و اجرا شده است. وی دامه داد: مانور مسمومیت گوارشی با همکاری

ایرنا
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سبزوار گفت: نخستین مانور مسمومیت گوارشی در خوابگاه دانشجویی علوم پزشکی سبزوار برگزار شد.

دکتر علی شریفان افزود: این مانور با هدف ارزیابی و توانمندی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در حوزه پدافند غیرعامل حوزه زیستی طراحی و اجرا شده است. 
وی دامه داد: مانور مسمومیت گوارشی با همکاری واحدهای مختلف معاونتهای بهداشتی و غذا و دارو با آموزش کارکنان و همکاری درون بخشی، شناخت نقاط ضعف و قوت و رفع مشکلات برگزار شد.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سبزوار همچنین گفت: اورژانس سبزوار سالانه با ۲۲ هزار ماموریت و اعزام آمبولانس کار انتقال ۲۸ هزار مصدوم و بیمار را انجام می دهد که شش هزار مورد آن مربوط به حوادث در جاده تهران – مشهد است. 
وی افزود: با محاسبه دقیق تمامی ۲۲ هزار ماموریت میانگین حضور اورژانس سبزوار سر صحنه ۹ دقیقه و از میانگین کشوری مطلوبتر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.