کد خبر : 32084
دیدگاه‌ها برای ماهانه ۲۹ میلیارد ریال بیمه بیکاری در سبزوار پرداخت می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مرداد 1401 - 14:09
-

ماهانه ۲۹ میلیارد ریال بیمه بیکاری در سبزوار پرداخت می‌شود

رئیس اداره تامین اجتماعی سبزوار: ماهانه ۲۹ میلیارد ریال بیمه بیکاری به ۶۰۳ نفر در پنج شهرستان سبزوار، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد پرداخت می‌شود.

مصطفی احمدی روز چهارشنبه در بازدید از دفتر ایرنا در سبزوار که به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت، افزود: هم اکنون بیش از ۱۷۰ هزار نفر در شهرستان‌های مذکور زیر پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی هستند که از این تعداد ۴۹ هزار نفر بیمه شده اصلی‌اند که با افراد تحت تکفل به ۱۲۶ هزار و ۹۷۰ نفر می‌رسند.

وی ادامه داد: همچنین ۱۵ هزار و ۳۱۶ پرونده مستمری بگیر در تامین اجتماعی سبزوار وجود دارد که ۱۳ هزار و ۵۳۴ نفر مستمری بگیر هستند و در مجموع با افراد تبعی آنان ۲۶ هزار و ۷۰۴ نفر زیر پوشش قرار می‌گیرند.

رئیس اداره تامین اجتماعی سبزوار تصریح کرد: بیش از ۱۶ هزار و ۳۲۰ نفر نیز در قالب کارگاه‌ها و کارفرمایی ها در شهرستان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

احمدی افزود: از تعداد کل بیمه شدگان، هشت هزار و ۴۱۲ تن بانوانی هستند که به‌عنوان بیمه شده اصلی زیر پوشش قرار دارند که پنج هزار و ۹۳۶ نفر آنان از بیمه اجباری، ۲ هزار و ۹ نفر بیمه مشاغل و ۱۱ نفر از بیمه اختیاری برخوردارند..

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ خانم راننده تاکسی و کامیون، ۳۹۲ نفر بافنده، ۲۹ نفر کارفرمای صنفی، ۲۳ نفر خادمان مساجد و ۶ نفر توافقی زیر پوشش خدمات تامین اجتماعی سبزوار قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.