کد خبر : 23815
دیدگاه‌ها برای مثلث توسعه اقتصادی در روستاهای خوشاب تحول ایجاد می‌کند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آبان 1398 - 15:00
-

مثلث توسعه اقتصادی در روستاهای خوشاب تحول ایجاد می‌کند

ایرنا فرماندار خوشاب گفت: بخش عمده اقتصاد این شهرستان بر پایه کشاورزی و دام‌پروری است که با اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی بخش اقتصاد روستایی رونق بیشتری می‌گیرد. امان‌الله خدمتگزار در جمع مردم شهرستان خوشاب افزود: این شهرستان در زمینه پسته و زیره از قطب‌های تولید در خراسان رضوی است که سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها

ایرنا

فرماندار خوشاب گفت: بخش عمده اقتصاد این شهرستان بر پایه کشاورزی و دام‌پروری است که با اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی بخش اقتصاد روستایی رونق بیشتری می‌گیرد.

امان‌الله خدمتگزار در جمع مردم شهرستان خوشاب افزود: این شهرستان در زمینه پسته و زیره از قطب‌های تولید در خراسان رضوی است که سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها منجر به پایداری اقتصاد روستایی می‌شود.

وی اظهار داشت: همدلی و انسجام بین مدیران شهرستان خوشاب فرصت مناسبی برای توسعه و اجرای طرح مثلث اقتصادی برای رفع مشکلات مردم فراهم کرده است.

وی گفت: هلدینگ اقتصادی پارسیان به‌عنوان معین اقتصادی خوشاب مشخص شده که ۱۹ سند همکاری با سرمایه‌گذاری ۲۷۰ میلیارد ریال در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و توسعه روستایی این شهرستان اجرا می‌شود.

فرماندار خوشاب با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در بخش صنعت خوشاب تاکنون اندک بوده است افزود: تمام زیرساخت‌های ناحیه صنعتی خوشاب برای سرمایه‌گذاران فراهم شده است.

وی اظهار داشت: باید با حذف بوروکراسی اداری و انسجام مدیران و مسئولان شهرستان زمینه جذب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان را فراهم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.