کد خبر : 20102
دیدگاه‌ها برای مجوز راه اندازی یک رشته جدید در دانشگاه حکیم سبزواری صادر شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 خرداد 1398 - 8:15
-

مجوز راه اندازی یک رشته جدید در دانشگاه حکیم سبزواری صادر شد

ایرنا معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رشته مهندسی شیمی گرایش زیست پزشکی در دانشگاه حکیم راه اندازی شد. دکتر محمد رضا معین فرد افزود: دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان چهارمین دانشگاه وزارت علوم پس از سه دانشگاه مطرح کشور موفق

ایرنا

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رشته مهندسی شیمی گرایش زیست پزشکی در دانشگاه حکیم راه اندازی شد.

دکتر محمد رضا معین فرد افزود: دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان چهارمین دانشگاه وزارت علوم پس از سه دانشگاه مطرح کشور موفق به کسب موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم جهت راه اندازی این رشته در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته شد.

وی ادامه داد: این رشته به عنوان نخستین رشته کارشناسی ارشد دانشکده نفت و پتروشیمی دانشگاه حکیم سبزواری است که به عنوان یک گرایش بین رشته‌ای با همکاری استادان دانشکده نفت و پتروشیمی و دانشکده علوم پایه ایجاد شده است.

او اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش تعداد هفت دانشجوی روزانه و یک دانشجوی نوبت دوم از مهرماه ۹۸ در این رشته پذیرفته می‌شوند.

رشته مهندسی شیمی گرایش زیست پزشکی از رشته‌های نوپا در مقطع کارشناسی ارشد است که با به کارگیری آخرین روش‌ها و دستاوردهای علم شیمی، روش‌های تشخیصی و درمانی مناسب‌تری برای درمان بیماری‌ها پیشنهاد می‌دهد.

دانشگاه حکیم سبزواری یکی از ۲۲ دانشگاه محور در ایران است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.