کد خبر : 11178
دیدگاه‌ها برای محدودیت تردد موتورسیکلت ها در محور مشهد-سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 آذر 1394 - 20:25
-

محدودیت تردد موتورسیکلت ها در محور مشهد-سبزوار

سبزواریان: رئیس پلیس راه استان از محدودیت تردد موتورسیکلت ها در محور مشهد –سبزوار تا پایان روز چهاردهم آذرماه خبر داد. سرهنگ”محمد صفایی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس از محدودیت تردد موتورسیکلت ها در محور مشهد –سبزوار و بالعکس خبر داد و گفت: با توجه به بازگشت خیل عظیم زائران دلباخته سیدالشهدا(ع)

polis02سبزواریان: رئیس پلیس راه استان از محدودیت تردد موتورسیکلت ها در محور مشهد –سبزوار تا پایان روز چهاردهم آذرماه خبر داد.

سرهنگ”محمد صفایی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس از محدودیت تردد موتورسیکلت ها در محور مشهد –سبزوار و بالعکس خبر داد و گفت: با توجه به بازگشت خیل عظیم زائران دلباخته سیدالشهدا(ع) به مشهد مقدس جهت جلوگیری از حوادث ناگوار و تسهیل در عبور و مرور از امروز تا پایان روز شنبه چهاردهم آذرماه تردد موتورسیکلت ها در محور سبزوار-مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: همچون سنوات گذشته، پلیس رضوی با آمادگی کامل و نیز با بهره گیری از تمام توان خود در دهه آخر صفر، اقدامات خود را برای روان سازی ترافیک و برخورد با تخلفات آغاز کرده است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی از رانندگان خواست که به توصیه های ایمنی پلیس توجه لازم را داشته باشند و از عجله و شتاب خودداری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.