کد خبر : 11545
دیدگاه‌ها برای محسنی‌ثانی از حوزه مشهد، کاندیدای مجلس دهم شد بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 4 دی 1394 - 21:13
-

محسنی‌ثانی از حوزه مشهد، کاندیدای مجلس دهم شد

سبزواریان: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از حوزه مشهد کاندیدای مجلس دهم شد. به گزاش ایسنا آخرین روز ثبت نام داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز(جمعه) همزمان با فرمانداری های سراسر کشور در فرمانداری مشهد آغاز شد. محمدرضا محسنی‌ثانی نماینده فعلی مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی

mohseni07سبزواریان: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از حوزه مشهد کاندیدای مجلس دهم شد.

به گزاش ایسنا آخرین روز ثبت نام داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز(جمعه) همزمان با فرمانداری های سراسر کشور در فرمانداری مشهد آغاز شد.

محمدرضا محسنی‌ثانی نماینده فعلی مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز با مراجعه به فرمانداری مشهد نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

وی در حاشیه ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه افراد برای داشتن مسوولیت‌های مختلف در رفت و آمد بین شهرهای گوناگون هستند، عنوان کرد: من در جریان افکار کسانی که تصمیماتی گرفته‌اند، نیستم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به سابقه ای که در مجموعه استان و به خصوص شهر مشهد داشتم تصمیم گرفتم امسال در این حوزه کاندیدا شوم، تصمیم من هیچ ارتباطی با تحرک دیگر افراد از جمله آقای عنابستانی در سبزوار ندارد.

محسنی ثانی مجلس آینده را مجلسی اعتدال گرا دانست و گفت: مردم این آرایش سیاسی را انتخاب می‌کنند، نظرم این است که به عنوان کاندیدای مستقل شرکت کنم اما با صحبت‌های دوستان قرار شده در لیست‌هایی هم حضور داشته باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.