کد خبر : 800
دیدگاه‌ها برای محسنی ثانی رئیس کمیته امنیت‌داخلی مجلس شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1393 - 11:07
-

محسنی ثانی رئیس کمیته امنیت‌داخلی مجلس شد

سبزواریان.کام: سیدباقر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، از برگزاری انتخابات کمیته‌های ویژه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در هفته آینده خبر داد و گفت: احتمالا انتخاب رئیس و اعضای هیأت رئیسه این کمیته‌ها در نشست روز (یکشنبه ۱۵ تیر) این کمیسیون انجام می‌شود.  به نقل از سایت رسمی محسنی ثانی، سیدباقر حسینی

mohseni-02سبزواریان.کام: سیدباقر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، از برگزاری انتخابات کمیته‌های ویژه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در هفته آینده خبر داد و گفت: احتمالا انتخاب رئیس و اعضای هیأت رئیسه این کمیته‌ها در نشست روز (یکشنبه ۱۵ تیر) این کمیسیون انجام می‌شود.

 به نقل از سایت رسمی محسنی ثانی، سیدباقر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، از برگزاری انتخابات کمیته‌های ویژه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در هفته آینده خبر داد و گفت: احتمالا انتخاب رئیس و اعضای هیأت رئیسه این کمیته‌ها در نشست روز (یکشنبه ۱۵ تیر) این کمیسیون انجام می‌شود.

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نقش و جایگاه کمیته‌های ۵ گانه در ارتقای عملکرد کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، افزود:‌ قطعا اقدامات این کمیته می‌تواند به تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح مناسب در این حوزه بیانجامد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با اعلام انتخاب محمدرضامحسنی ثانی به‌عنوان رئیس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، گفت: انتخاب کمیته‌های دفاعی، مطالبات ملی و حقوق بشر در هفته پیش روی انجام می‌شود.

چندی پیش وحید احمدی از انتخاب وی به‌عنوان رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس خبر داده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.