کد خبر : 23073
دیدگاه‌ها برای محفل انس با قرآن با یاد شهدای شهرستان سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 5 مهر 1398 - 14:31
-

محفل انس با قرآن با یاد شهدای شهرستان سبزوار

ایثار  به مناسبت هفته دفاع مقدس محفل انس به یاد شهدای دوران دفاع مقدس برگزار شد. محفل انس با قرآن با قرائت قاریان برجسته شهرستان سبزوار به یاد شهدای دفاع مقدس پنجشنبه چهارم مهرماه در محل حسینیه امام علی (ع) شهرداری با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار  شد. در این مراسم عضو شورای شهر سبزوار با

ایثار

 به مناسبت هفته دفاع مقدس محفل انس به یاد شهدای دوران دفاع مقدس برگزار شد.

محفل انس با قرآن با قرائت قاریان برجسته شهرستان سبزوار به یاد شهدای دفاع مقدس پنجشنبه چهارم مهرماه در محل حسینیه امام علی (ع) شهرداری با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار  شد.

در این مراسم عضو شورای شهر سبزوار با بیان اینکه نقش قرآن در دوران دفاع مقدس مغفول مانده است، گفت: زندگی و سیره شهدا در دوران دفاع مقدس بر اساس آموزه‌های قرآنی شکل گرفته بود.

این عضو شورای شهر سبزوار با بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم بر اساس آیات جهاد و شهادت به مقابله با دشمنان استکباری پرداخته‌اند، اظهار داشت: متأسفانه نقش قرآن و پروردگار که دست یاری‌اش همواره پشتیبان شهدا و رزمندگان اسلام بود، در دوران دفاع مقدس مغفول مانده و آن‌چنان‌که باید به آن توجه و تبیین نشده است.

کاظم کرامت با اشاره به اینکه برگزاری محافل انس با قرآن باعث ترویج احکام و آموزه‌های دینی در جامعه می‌شود، افزود: برگزاری محافل قرآنی موجب گرایش بیش‌ازپیش نوجوانان و جوانان به سمت قرآن و آموزه‌های قرآنی می‌شود.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس در ادامه ضمن بیان خاطراتی از دوران مدیریت خود در بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار، روحیه بالای خانواده‌های شهدا و ایثارگران  را نشات گرفته از آموزه‌های قرآنی دانست.

در ادامه حجت‌الاسلام سید باقر اسلامی خواه امام‌جمعه شهر صدخرو و پیام‌آور ایثار سبزوار با اشاره به مقدس بودن جنگ تحمیلی گفت: دفاع مقدس باعث شد انسان‌های زیادی به کمال برسند و این مقدس بودن جنگ تحمیلی را نشان می‌دهد.

وی افزود: دوره هشت‌ساله دفاع مقدس یکی از برهه‌های مهم و ارزشمند تاریخ انقلاب اسلامی است که عظمت ایران اسلامی را به رخ دنیا کشاند.

در این مراسم چهره شهید مدافع حرم مهدی موحدنیا توسط کلاته دولتی نقاش ذوق سبزواری و  آیات از قرآن کریم توسط مسعود محبی فر خطاط نوجوان در حاشیه مراسم محفل انس با قرآن ترسیم و خطاطی شد.

همچنین راوی دفاع مقدس، به بیان رشادت و فداکاری شهدا در این مراسم پرداخت.

گفتنی است شهرستان سبزوار ۹۴۷ شهید، ۳۱۵۶ جانباز و ۲۶۵ آزاده را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.