کد خبر : 12565
دیدگاه‌ها برای محل خاکسپاری استاد حمید سبزواری مشخص شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 - 21:27
-

محل خاکسپاری استاد حمید سبزواری مشخص شد

سبزواریان: پس از مذاکرات صورت گرفته و انجام هماهنگی‌ها سرانجام تکلیف خاکسپاری استاد حمید سبزواری در سبزوار مشخص شد. قرار است پیکر وی در پارک بهمن سبزوار دفن شود. به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم تشییع و تدفین استاد سبزواری در شهر سبزوار به عنوان زادگاه و براساس وصیت ایشان برگزار می‌شود. قرار است روز دوشنبه

park-bahman01سبزواریان: پس از مذاکرات صورت گرفته و انجام هماهنگی‌ها سرانجام تکلیف خاکسپاری استاد حمید سبزواری در سبزوار مشخص شد. قرار است پیکر وی در پارک بهمن سبزوار دفن شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم تشییع و تدفین استاد سبزواری در شهر سبزوار به عنوان زادگاه و براساس وصیت ایشان برگزار می‌شود.

قرار است روز دوشنبه و از ساعت ۱۰ صبح ابتدا پیکر استاد حمید سبزواری برای تشییع و اقامه نماز وارد حوزه هنری شود و پس از آن تا تالار وحدت مراسم تشییع صورت می‌گیرد.

این گزارش اضافه می‌کند قرار است روز چهارشنبه پیکر مرحوم سبزواری در سبزوار تشییع شود تا در پارک بهمن سبزوار خاکسپاری صورت گیرد.

پیش از این گزینه‌های فراوانی برای محل خاکسپاری مطرح بود اما بنا به تصمیم اتخاذ شده خاکسپاری در محل پارک بزرگ و وسیع «بهمن» انجام خواهد شد.

صبح امروز محسن ممتحنی فرزند حمید سبزواری به فارس گفته بود: نظر قطعی خانواده استاد سبزواری دفن در شهر سبزوار است مگر این که نظر مشورتی دیگری از طرف بزرگان برسد که در این صورت بر اساس همان مشورت عمل خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.