کد خبر : 8917
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 تیر 1394 - 0:24
-

محمدرضا محسنی‌ثانی: در انتخابات آینده مجلس شرکت نخواهم کرد

سبزواریان: محمدرضا محسنی ثانی نماینده دو دوره شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن درمجلس شورای اسلامی گفت: برای حضور در انتخابات آینده مجلس به تکلیف نرسیده ام. وی افزود: آنچه در دو دوره گذشته پیش آمد و باعث شد در انتخابات حضور پیداکنم، این بود که بنده به عنوان فردی که بیش از

mohseni-siteسبزواریان: محمدرضا محسنی ثانی نماینده دو دوره شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن درمجلس شورای اسلامی گفت: برای حضور در انتخابات آینده مجلس به تکلیف نرسیده ام.

وی افزود: آنچه در دو دوره گذشته پیش آمد و باعث شد در انتخابات حضور پیداکنم، این بود که بنده به عنوان فردی که بیش از ۳۰ سال در سمت های مدیریتی کشور در قوای مختلف نظام حضور یافته و کسب تجربه کرده بودم و نظام برای رشد بنده هزینه کرده بود، بنابراین دیدم بهتر است ما حصل این تجربیات ۳۰ ساله را به شهرم بیاورم و در اینجا برای همشهریانم هزینه کنم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی همچنین گفت: در دور اولی که بنده وارد مجلس شدم، حوزه انتخابیه سبزوار با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کرد و اکنون نسبت به ۸ سال قبل در بسیاری از شاخص ها طبق آمارهای مستندی که در استانداری خراسان رضوی موجود است، سبزوار ارتقاء چشمگیری پیدا کرده است.

وی ادامه داد: درخواست های متعددی که در انتخابات دو دوره قبل از جانب بسیاری از همشهریان از بنده شد که برای انتخابات مجلس از حوزه سبزوار وارد میدان شوم، این تکلیف را برای من دو برابر کرد و اکنون پس از دو دوره حضور گمان می کنم کارنامه موفقی برجای مانده است که ان شاالله در فرصتی مناسب گزارش کامل آن ارائه خواهد شد.

لازم به توضیح است محسنی ثانی در این سخنان ضمن بیان گوشه ای از خدمات انجام شده در حوزه انتخابیه، وظیفه سنگین خبرنگاران در راستای آگاهی بخشیدن به مردم برای افزایش افق نگاه و انتخاب های دقیق تر را یادآوری کرد و گفت: خبرنگاران می توانند از طریق رسانه هایی که دراختیار دارند، مسائل را به خوبی برای مردم تبیین کنند و نقش و جایگاه هر مسئول و هر نهادی را به جامعه معرفی کنند تا مردم با آگاهی بیشتری درانتخابات شرکت کنند و بدانندکه هر رأی آن ها دارای ارزش بالایی است.

وی سپس گفت: از آنجایی که دیگر خودم در انتخابات آینده ذی نفع نیستم عرض می کنم که بعضی از مواردی که شنیده ام قرار است برای انتخابات مجلس نامزد شوند، شایستگی های لازم برای ورود به چنین جایگاهی را ندارند و مجلس جایی نیست که کسی به آن به عنوان طعمه ، نام، نان، شغل، موقعیت و … نگاه کند بلکه یک تکلیف و وظیفه سنگین است که اگر کسی در تراز چنین جایگاه خطیری نیست واقعا نباید به عرصه ورود پیدا کند.

محسنی ثانی سپس خواستار حساسیت بیشتر مردم در انتخاب ها شد و گفت: مردم نباید اجازه دهند هر کسی وارد عرصه شود و رای اعتماد اکثریت را جمع کند، بلکه باید بهترین گزینه ها را شناسایی کرده و خودشان به دنبالش بروند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس سه شنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱:۴۷

جناب آقای محسنی چقدر خوبه یکبار دیگر خودتان را در معرض رای مردم بگذارید تا ببینید مردم چه قضاوتی درباره عملکرد شما دارند.

نظرات بسته شده است.