کد خبر : 2074
دیدگاه‌ها برای پیام محمود دولت‌آبادی برای درگذشت سیمین بهبهانی بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 1:07
-

پیام محمود دولت‌آبادی برای درگذشت سیمین بهبهانی

سبزواریان.کام: محمود دولت آبادی هنرمند و نویسنده بزرگ ایرانی که چند روز پیش تر پیام تبریکی از سیمین بهبهانی به مناسبت تولد خود دریافت کرده بود، امروز مجبور شد در غم فقدان این شاعره ی توانا پیام تسلیتی منتشر نماید. محمود دولت‌آبادی در پیام تسلیتی که در پی درگذشت سیمین بهبهانی در اختیار ایسنا گذاشته،

dovlatabadi-behbahaniسبزواریان.کام: محمود دولت آبادی هنرمند و نویسنده بزرگ ایرانی که چند روز پیش تر پیام تبریکی از سیمین بهبهانی به مناسبت تولد خود دریافت کرده بود، امروز مجبور شد در غم فقدان این شاعره ی توانا پیام تسلیتی منتشر نماید.

محمود دولت‌آبادی در پیام تسلیتی که در پی درگذشت سیمین بهبهانی در اختیار ایسنا گذاشته، نوشته است: «درگذشت شاعر غزل‌سرای کشور را به خانواده، همه دوستان، دوستدارانش و به‌خصوص بانوان ایران تسلیت می‌گویم.

او در همه حال شاعری بود که به این کشور می‌اندیشید و به آرزوهای خودش. امیدوارم که زندگی پربار او به عنوان امانتی نزد دوستدارانش زنده باقی بماند و می‌ماند.»

سیمین بهبهانی بامداد امروز (سه‌شنبه، ۲۸ مردادماه) در سن ۸۷سالگی بر اثر ایست قلبی و تنفسی در بیمارستان پارس تهران درگذشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.