کد خبر : 26333
دیدگاه‌ها برای محموله قاچاق اقلام بهداشتی در داورزن توقیف شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 - 11:32
-

محموله قاچاق اقلام بهداشتی در داورزن توقیف شد

ایرنا فرمانده انتظامی داورزن گفت: محموله دو هزار و ۵۶ عددی ماسک فیلتردار و اسپری ضدعفونی‌کننده قاچاق از یک دستگاه اتوبوس در جاده داورزن به مشهد کشف شد. سرهنگ اکبر محمدآبادی روز چهارشنبه افزود: مأموران انتظامی ایست بازرسی کاهک شب گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند. وی

ایرنا

فرمانده انتظامی داورزن گفت: محموله دو هزار و ۵۶ عددی ماسک فیلتردار و اسپری ضدعفونی‌کننده قاچاق از یک دستگاه اتوبوس در جاده داورزن به مشهد کشف شد.

سرهنگ اکبر محمدآبادی روز چهارشنبه افزود: مأموران انتظامی ایست بازرسی کاهک شب گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: مأموران پلیس در بازرسی از این خودرو هزار عدد ماسک فیلتردار و هزار و ۵۶ عدد اسپری ضدعفونی‌کننده قاچاق و فاقد هرگونه مجوز حمل را کشف و در این زمینه یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی داورزن گفت: کارشناسان مرکز بهداشت و درمان ارزش محموله کشف شده را  ۴۹۰ میلیون ریال برآورد شده است.

از آغاز شیوع ویروس کرونا در ایران عده‌ای سودجو ملزومات بهداشتی مقابله با این ویروس همچون ماسک، اسپری و ژل ضدعفونی‌کننده را احتکار کردند و با قیمتی بالاتر از حد معمول به فروش رساندند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز سه‌شنبه اعلام کرد: تاکنون ۸۴ هزار و ۸۰۲ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور به پنج هزار و ۲۹۷ نفر رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.