کد خبر : 27516
دیدگاه‌ها برای محورهای اصلی برنامه‌های بزرگداشت ابوالفضل بیهقی تشریح شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مهر 1399 - 14:40
-

محورهای اصلی برنامه‌های بزرگداشت ابوالفضل بیهقی تشریح شد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سبزوار، محورهای اصلی برنامه‌های بزرگداشت ابوالفضل بیهقی را تشریح کرد.

مهدی مقصودی در گفت‌وگویی با اسرارنامه گفت تلاش می‌شود مراسم بزرگداشت بیهقی به‌صورت حضوری ولی در جمعی محدودتر برگزار شود؛ برای آن‌که این برنامه همه‌ساله منتفی نشود و در عین حال، پروتکل‌های بهداشتی هم رعایت شود.

او گفت: اگر تا اول آبان امسال هوا مناسب باشد، می‌توانیم بزرگداشت بیهقی را در فضای باز برگزار کنیم و در غیر این‌صورت، شهرداری، فضاهای سرپوشیده مناسبی دارد.

مهدی مقصودی، «فضاسازی شهری» را یکی از محورهای برنامه امسال عنوان کرد و گفت: شهرداری با نصب بنرهایی در سطح شهر، اول آبان را به‌عنوان روز بیهقی گرامی خواهد داشت.

او تولید سلسله‌کلیپ‌هایی با موضوع بزرگداشت ابوالفضل بیهقی را سومین محور گرامیداشت اول آبان امسال برشمرد و گفت: کلیپ‌هایی آماده خواهیم کرد از مهمانان سال‌های قبل همایش بیهقی و اساتید دانشگاه حکیم سبزواری تا بتوانیم به تناوب، در ۱۰ روز مانده به اول آبان، در فضای مجازی منتشر کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سبزوار همچنین گفت: امسال سعی داریم نمایندگان سبزوار در مجلس را هم دعوت کنیم. او گفت نمایندگان، از طریق روابطی که دارند، خصوصاً برای پیگیری ثبت روز اول آبان در تقویم ملی، بیش از بقیه مقامات سبزواری می‌توانند تأثیرگذار باشند.

مهدی مقصودی، تصمیم‌گیری نهایی را موکول به جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سبزوار و کمیته فرهنگی شهرداری کرد که به زودی با موضوع بزرگداشت روز ابوالفضل بیهقی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.