کد خبر : 29004
دیدگاه‌ها برای مخبر باید عذرخواهی کند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 مهر 1400 - 10:43
-

مخبر باید عذرخواهی کند

بهروز محبی، نماینده غرب خراسان در مجلس: متاسفانه کشوری هستیم که تاکنون درگیر ۵ پیک کرونا شدیم. برای مقابله با این وضعیت دو راه وجود دارد؛ یکی واکسیناسیون عمومی و دیگری قرنطینه شهرها. برخی کشورها، موضوع قرنطینه شهر‌ها را جدی دنبال کردند و در این مسیر، سخت‌ گیری‌هایی هم صورت گرفت که طبیعتاً نتایج مطلوبی

بهروز محبی، نماینده غرب خراسان در مجلس:

متاسفانه کشوری هستیم که تاکنون درگیر ۵ پیک کرونا شدیم. برای مقابله با این وضعیت دو راه وجود دارد؛ یکی واکسیناسیون عمومی و دیگری قرنطینه شهرها.

برخی کشورها، موضوع قرنطینه شهر‌ها را جدی دنبال کردند و در این مسیر، سخت‌ گیری‌هایی هم صورت گرفت که طبیعتاً نتایج مطلوبی هم در کنترل همه‌گیری ویروس برایشان داشت.

تولید ۵۰ میلیون دُز واکسن کرونای داخلی تا پایان شهریور ۱۴۰۰ وعده دادند که محقق نشد. وقتی مسئولی قول می‌دهد هدفش دروغ نیست. زیرا زمان موعد فرا می‌رسد و اگر حرف و قولش محقق نشود، موضوع برای همگان رو می‌شود.

باید دلایل محقق نشدن وعده، شفاف به مردم گفته شود تا باعث عصبانیت و بی‌اعتمادی جامعه نشود. آقای مخبر باید از مردم عذرخواهی کند و بگوید چرا نتوانستیم واکسن کرونای ایرانی را به آن میزان وعده داده شده، به تولید انبوه برسانیم و در ادامه تلاش شود تا وعده ولو با تاخیر عملیاتی شود.

تحریم‌ها در عدم‌ تولید انبوه واکسن داخلی، تاثیر بسزایی داشت؛ زیرا در ورود مواد اولیه و ساخت برخی دستگاهها که زیرساخت این کار بود، به چالش برخوردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.