کد خبر : 8533
دیدگاه‌ها برای مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی استعفا داد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 - 21:16
-

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی استعفا داد

سید جواد حسینی: مجلس را به عنوان سنگر جدید در راه نظام تعلیم و تربیت برگزیده‌ام. به گزارش مشهدنیوز، سید جواد حسینی در اجلاس روسای آموزش و پرورش اظهار کرد: استیضاح وزیر آموزش و پرورش را به هیچ وجه درست نمی‌دانم زیرا در دوره مدیریت ایشان اقدامات راهبردی و عملکرد بی‌نظیری شکل گرفته است. وی

سید جواد حسینی: مجلس را به عنوان سنگر جدید در راه نظام تعلیم و تربیت برگزیده‌ام.

به گزارش مشهدنیوز، سید جواد حسینی در اجلاس روسای آموزش و پرورش اظهار کرد: استیضاح وزیر آموزش و پرورش را به هیچ وجه درست نمی‌دانم زیرا در دوره مدیریت ایشان اقدامات راهبردی و عملکرد بی‌نظیری شکل گرفته است.

وی ضمن اعلام استعفای خود خبر داد: بنده بنا به اعتقاد و باورم برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی و نظام تعلیم و تربیت ، مجلس شورای اسلامی را به عنوان سنگر جدید برگزیده‌ام، اما تابع وزارت خانه در پذیرش خروجم از آموزش و پرورش خراسان رضوی می‌باشم.

حسینی با بیان اینکه در نبود من روند پیشرفت آموزش و پرورش خراسان رضوی دچار هیچ خللی نخواهد شد، خاطرنشان کرد: امروز بنده ایثار میکنم چرا که ریل گذاری سیاست های کلی آموزش و پرورش خراسان رضوی انجام شده و سوت حرکت نواخته شده است اما خودم را از نسیم لذت بخش حرکت قطار تحول محروم می کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد: باید کمیته سند تحول در آموزش و پرورش در مهر ماه شکل بگیرد تا شاهد رفع مشکلات فعلی باشیم همچنین امیدواریم که مجلس شورای اسلامی در روز استیضاخ وزیر آموزش و پرورش از زحمات ایشان تقدیر کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.