کد خبر : 29540
دیدگاه‌ها برای مدیرکل بازرسی خراسان رضوی: دستگاه نظارتی حامی تولید است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 19:08
-

مدیرکل بازرسی خراسان رضوی: دستگاه نظارتی حامی تولید است

مدیرکل بازرسی خراسان رضوی گفت: دستگاه نظارتی در کنار مدیران اجرایی، پشتیبان توسعه و تولید است و فعالیت نظارتی خود را با رویکرد حمایتی انجام می‌دهد. حجت الاسلام موسی فتوحی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرحهای جهاد کشاورزی سبزوار افزود: باید با حذف قوانین دست و پاگیر و مقررات پیچیده، نیروی محرکه کافی به موتور

مدیرکل بازرسی خراسان رضوی گفت: دستگاه نظارتی در کنار مدیران اجرایی، پشتیبان توسعه و تولید است و فعالیت نظارتی خود را با رویکرد حمایتی انجام می‌دهد.

حجت الاسلام موسی فتوحی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرحهای جهاد کشاورزی سبزوار افزود: باید با حذف قوانین دست و پاگیر و مقررات پیچیده، نیروی محرکه کافی به موتور توسعه تزریق کرد.

وی با اشاره به ظرفیت سبزوار در حوزه شیلات ادامه داد: اقدمات این شهرستان در بخش کشاورزی به ویژه در توسعه پرورش آبزیان و ماهیان خاویاری تحسین برانگیز است و دستگاه نظارتی در کنار فعالیت نظارتی خود از تولید حمایت می کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار نیز گفت: حمایت از تولید به ویژه در بخش کشاورزی و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی از مهمترین اولویت ها در این شهرستان است.

مجتبی علوی مقدم افزود: برنامه محوری این شهرستان هم افزایی و بسیج تمامی ظرفیت‌های ادارات و مراکز بخش دولتی برای حمایت و رفع موانع و چالش های عرصه تولید است و در این میان بخش کشاورزی به خاطر ظرفیت های تولیدی و توان کارآفرینی و اشتغال زایی در صف اول توجه و اهتمام  قرار دارد.

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار نیز با اشاره به ظرفیت این شهرستان در حوزه شیلات گفت: هم اینک ۱۶۰ واحد در زمینه پرورش ماهیان سردآبی و گرمابی و خاویاری در این شهرستان فعال است.

علی اصغر امانیان افزود: همچنین در راستای توسعه صنعت شیلات، مجتمع پرورش ماهیان خاویاری به عنوان یک پروژه ملی با استفاده از آب رودخانه کال شور به ظرفیت نهایی ۶۰ تن گوشت و یک و نیم تن خاویار در سال در حال ساخت است.

وی ادامه داد: شهرستان سبزوار با تولید سالیانه سه هزار و ۳۰۰ تن ماهی سردابی و گرمابی حدود ۳۰ درصد تولید ماهی خراسان رضوی را در اختیار دارد و در سالیان اخیر همواره رتبه نخست تولید شیلات در این استان را داشته است.

مدیرکل سازمان بازرسی استان خراسان رضوی در سفر به سبزوار از برخی طرح های کشاورزی این شهرستان بازدید کرد و در جریان فرصت ها، ظرفیت ها و چالش های واحدهای تولیدی بخش کشاورزی این منطقه قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.