کد خبر : 32183
دیدگاه‌ها برای مدیریت خوب در روزگار بد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 - 21:40
-

مدیریت خوب در روزگار بد

این روزها هر وقت از کنار اداره جهادکشاورزی عبور می‌کنم، جمعیت زیادی را در حال ورود و خروج می‌بینم و تعداد زیادی از خودروهای پارک شده که نشان از حضور جمعیتی کثیر از بازدیدکنندگان است.

این روزها هر وقت از کنار اداره جهادکشاورزی عبور می‌کنم، جمعیت زیادی را در حال ورود و خروج می‌بینم و تعداد زیادی از خودروهای پارک شده که نشان از حضور جمعیتی کثیر از بازدیدکنندگان است. چند روزی است نمایشگاه کشاورزی در این اداره برقرار است تا کشاورزان و دامداران با فناوری روز و سرمایه‌گذاران با محصولات درآمدزای منطقه سبزوار آشنا شوند.

:small_blue_diamond:توفیق در جذب مخاطب، با این حجم، طبیعتاً محصول یک رویه طولانی است نه صرفاً تبلیغ. در کل علی‌اصغر امانیان رئیس فعلی جهاد کشاورزی سبزوار، از زمان حضورش روی این صندلی بسیاری از رویه‌ها را تغییر داده است.

:small_blue_diamond:امانیان یکی از پاسخگوترین مدیران شهرستان است و ضمن برگزاری چند نشست خبری و رواداری نسبت به پرسش‌ها و نقدها، در هر زمانی از طریق روابط‌عمومی اداره‌اش پاسخگوی رسانه‌ها نیز بوده است.

:small_blue_diamond:در دورانی که مدیریت توزیع آرد به جهادکشاورزی واگذار شد، اهتمام جدی این اداره را برای نظارت دیدیم. در شرایطی که بعضی اشخاص اداری و دستگاه‌ها اتفاقاً ‌در ماجرای آرد تخلفاتی داشتند و سودی از رانت یارانه آرد به بعضی جیب‌ها سرازیر شد، جهادکشاورزی یکی از نهادهایی بود که برخورد قانونمند، صادقانه و عملی با مسأله داشت.

:small_blue_diamond:به جز اخبار نمایشگاه، خبرهای فراوانی این روزها از جهاد سبزوار در رسانه‌ها منتشر شد که محتوای مثبتی داشتند. از رتبه‌های اول در شیلات، زیره و دیگر تولیدات مهم منطقه گرفته تا مدیریت حوزه اراضی و تسهیلات و امکاناتی که در شرایط خشکسالی سعی شد بهینه مصرف شود و به دست کشاورزان و دامداران واقعی برسد.

:small_blue_diamond:البته که این ویژگی‌ها، هیچ مسئولی را مصون از نقد و مطالبه نخواهد کرد ولی انصاف ایجاب می‌کند همانطور که از مدیران ضعیف یا متخلف انتقاد می‌کنیم، آنجا که نتایج درخشان مدیریتی را می‌بینیم به عنوان نمونه عبرت‌آموز تحلیل کنیم.

:small_blue_diamond:امید داریم این مدیر پاسخگو در کنار دیگر مسئولان مشابه در مسیر درستشان، استوار ادامه دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.