کد خبر : 7320
دیدگاه‌ها برای مراجعه ۲۰ هزار نفر به مراکز درمانی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 فروردین 1394 - 15:44
-

مراجعه ۲۰ هزار نفر به مراکز درمانی سبزوار

سبزواریان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از مراجعه بیش از ۲۰ هزار نفر به مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه در ایام نوروز خبر داد. علیرضا مسلم امروز در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در پنج شهرستان

alireza-moslemسبزواریان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از مراجعه بیش از ۲۰ هزار نفر به مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه در ایام نوروز خبر داد.

علیرضا مسلم امروز در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در پنج شهرستان سبزوار در حالت آماده‌باش قرار داشتند، اظهار کرد: در این مدت ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر به این مراکز مراجعه و خدمات مورد نیاز را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در طول این مدت ۷۰۰ تن از مصدومان حوادث ترافیکی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه منتقل شدند، تصریح کرد: در این مدت همچنین به ۶۰۰ تن از افراد نیازمند خدمات دیالیز ارائه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان اینکه در این مدت تعداد ۲۰ نفر نیز در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح دانشگاه فوت شدند، گفت: این آمار نسبت به سال گذشته کاهش ۲۳ درصدی داشته است.

مسلم با بیان اینکه در بحث مصدومان ترافیکی نیز با کاهش ۶ درصدی مواجه بودیم، اظهار کرد: در بحث تعداد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز با رشد ۱۱ درصدی مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه در طول این مدت شاهد افزایش ۱۲ درصدی میزان بستری‌ها در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح دانشگاه بودیم، گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی یک هزار و ۳۲۴ نفر در بیمارستان‌های سبزوار بستری شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.