کد خبر : 7062
دیدگاه‌ها برای مرحله دوم جشنواره شهر زندگی تمدید شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 فروردین 1394 - 22:40
-

مرحله دوم جشنواره شهر زندگی تمدید شد

سبزواریان: مشاور شهردار و سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار گفت: با تصمیم هیات اجرایی جشنواره «شهر زندگی»، مرحله دوم این جشنواره در سبزوار خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم دارینی با اعلام این خبر افزود: با توجه به شلوغی بانک ها در پایان سال ۹۳، درخواست های مردمی مبنی بر تمدید، فرا

jashn-shahr-zendegi10سبزواریان: مشاور شهردار و سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار گفت: با تصمیم هیات اجرایی جشنواره «شهر زندگی»، مرحله دوم این جشنواره در سبزوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم دارینی با اعلام این خبر افزود: با توجه به شلوغی بانک ها در پایان سال ۹۳، درخواست های مردمی مبنی بر تمدید، فرا رسیدن بهار ۹۴ و آغاز سفرهای نوروزی مرحله دوم جشنواره شهر زندگی که قرار بود هفتم فروردین ماه ۹۴ برگزار شود به زمان دیگری موکول شد.

وی با بیان اینکه مهلت شرکت شهروندان سبزواری در این دوره از جشنواره تا حدود دو ماه دیگر تمدید شد، اظهار داشت: شهروندان می توانند عوارض نوسازی، پسماند، صنفی و خودرو خود را تا تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری در یکی از شعب بانک های شهر، ملی و واحد تکریم شهر زندگی مستقر در شهرداری پرداخت نمایند.

مشاور شهردار و سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار همچنین تصریح کرد: این مرحله از جشنواره در روز ۲۶ اردیبهشت ماه همزمان با مبعث والا پیامدار حضرت محمد مصطفی(ص) برگزار می شود.

دارینی بیان داشت: جوایز مرحله دوم جشنواره نیز همچون مرحله نخست ۲۴۷ مورد جایزه شامل ۳ دستگاه خودرو پراید ١١١، سمند و پژو۴٠۵ و ۲۴۴ مورد جایزه نقدی و غیر نقدی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان می باشد.

گفتنی است این جشنواره با هدف بهره مندی یکسان شهروندان از مشوق های مالی شهرداری برای نخستین بار در سبزوار به اجرا درآمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.