کد خبر : 9708
دیدگاه‌ها برای مرحله سوم جشنواره شهر زندگی آغاز شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 13:31
-

مرحله سوم جشنواره شهر زندگی آغاز شد

سبزواریان: مشاور شهردار و سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار از آغاز مرحله سوم جشنواره “شهر زندگی” به منظور مشارکت بیشتر شهروندان در توسعه شهر و بهره مندی یکسان از مشوق های مالی شهرداری خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم دارینی با بیان اینکه شهروندان فقط تا روز یکشنبه نوزدهم مهرماه فرصت دارند

shahre-zendegi3سبزواریان: مشاور شهردار و سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار از آغاز مرحله سوم جشنواره “شهر زندگی” به منظور مشارکت بیشتر شهروندان در توسعه شهر و بهره مندی یکسان از مشوق های مالی شهرداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم دارینی با بیان اینکه شهروندان فقط تا روز یکشنبه نوزدهم مهرماه فرصت دارند نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام کنند، اظهار داشت: مرحله سوم جشنواره بزرگ ” شهر زندگی” سه شنبه بیست و یکم مهرماه با حضور مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله از جشنواره همشهریان می توانند در ازای پرداخت هریک از قبوض چهارگانه نوسازی، پسماند، صنفی و خودرو علاوه بر دریافت یک برگه قرعه کشی خودرو، یک برگ فیش قرعه کشی جوایز نقدی و غیر نقدی نیز دریافت نمایند.

دارینی با تاکید بر اینکه در این مرحله ۴ دستگاه خودرو پراید ۱۱۱ برای هریک از قبوض و به صورت مجزا در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: ۲۴۴ جایزه نقدی و غیر نقدی دیگر نیز برای شرکت کنندگان در طرح فوق در نظر گرفته شده است.

وی با اظهار اینکه پرداخت قبوض عوارض در این مرحله به صورت غیر حضوری است، بیان کرد: شهروندان می توانند توسط درگاه های بانک های شهر، ملت و سرمایه به صورت غیر حضوری و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک سطح شهر عوارض خود را پرداخت نمایند.

سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار به نحوه دریافت برگه های قرعه کشی نیز اشاره کرد و گفت: شهروندان می توانند ۲۴ ساعت پس از زمان پرداخت قبوض به سایت sabzevar.ir مراجعه و با ثبت مشخصات خود رسید اینترنتی دریافت کنند.

دارینی گفت: در این مرحله کلیه فیش های پرداختی نوسازی، پسماند، صنفی و خودرو از تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه در جشنواره شرکت داده خواهد شد و شرکت کنندگان دو مرحله قبل مجاز به شرکت در این دوره نمی باشند.

مخاطبان محترم برای ثبت نام بر روی آدرس سامانه سایت ثبت نام شهرداری سبزوار کلیک کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.