کد خبر : 9287
دیدگاه‌ها برای مرحله سوم جشنواره “ شهر زندگی ” برگزار می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 - 18:23
-

مرحله سوم جشنواره “ شهر زندگی ” برگزار می شود

سبزواریان: مشاور شهردار و سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار گفت: با تصمیم هیات اجرایی جشنواره «شهر زندگی»، مرحله سوم این جشنواره در سبزوار برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم دارینی با اعلام این خبر مهلت شرکت شهروندان سبزواری در این دوره از جشنواره تا حدود ۵ ماه تعیین شد، اظهار کرد:

سبزواریان: مشاور شهردار و سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار گفت: با تصمیم هیات اجرایی جشنواره «شهر زندگی»، مرحله سوم این جشنواره در سبزوار برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم دارینی با اعلام این خبر مهلت شرکت شهروندان سبزواری در این دوره از جشنواره تا حدود ۵ ماه تعیین شد، اظهار کرد: شهروندان می توانند عوارض نوسازی، پسماند، صنفی و خودرو خود را تا تاریخ ۴ مهرماه سال جاری در یکی از شعب بانک های شهر و ملی پرداخت نمایند.

وی همچنین تاکید کرد: البته در این مرحله کلیه فیش های پرداختی نوسازی، پسماند، صنفی و خودرو از تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه در جشنواره شرکت داده خواهد شد.

مشاور شهردار و سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار این مرحله از جشنواره در روز ۵ مهرماه با حضور مسئولان و مردم برگزار می شود.

دارینی بیان داشت: جوایز مرحله سوم جشنواره نیز همچون دو مرحله قبل تعیین شده و هدف از اجرای این جشنواره نیز بهره مندی یکسان شهروندان از مشوق های مالی شهرداری می باشد.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.