کد خبر : 10841
دیدگاه‌ها برای مرحله نهایی مسابقه «شورش در خلق عالم» سبزوار برگزار می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 آبان 1394 - 12:53
-

مرحله نهایی مسابقه «شورش در خلق عالم» سبزوار برگزار می‌شود

سبزواریان: مسئول کتابخانه‌های عمومی سبزوار ابراز کرد: مرحله نهایی مسابقه «شورش در خلق عالم» همزمان با هفته کتاب در سبزوار برگزار خواهد شد. زیبا باغانی، مسئول کتابخانه‌های عمومی سبزوار در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه مرحله اول مسابقه شورش در خلق عالم به مناسبت ایام محرم در این شهرستان برگزار شده است، گفت:

emam-hosein1سبزواریان: مسئول کتابخانه‌های عمومی سبزوار ابراز کرد: مرحله نهایی مسابقه «شورش در خلق عالم» همزمان با هفته کتاب در سبزوار برگزار خواهد شد.

زیبا باغانی، مسئول کتابخانه‌های عمومی سبزوار در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه مرحله اول مسابقه شورش در خلق عالم به مناسبت ایام محرم در این شهرستان برگزار شده است، گفت: ۶۰ نفر در مرحله اول حضور داشتند که با اعلام نتایج مرحله اول مسابقه، مرحله نهایی آن در ۲۸ آبان برگزار خواهد شد.

باغانی با بیان اینکه کسانی که نمره ۱۹ از ۲۰ را کسب کنند، در مرحله پایانی حضور خواهند داشت، ابراز کرد: مرحله دوم این مسابقه به صورت شفاهی و در مجتمع فرهنگی بیهقی واقع در میدان نقابشک بعد از نماز مغرب و عشاء از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت برای عموم آزاد است، تصریح کرد: در مسابقه کتابخوانی که به مناسبت هفته کتاب برگزار خواهد شد، ۸۰ نفر تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند؛ از دیگر برنامه‌های این هفته، معرفی کتب های برگزیده و خلاصه‌ای از آن‌ها توسط ۱۰ نفر با حضور مردم در تاریخ ۲۵ آبان به شمار می‌رود.

باغانی با بیان اینکه شرکت برای عموم مردم در این نشست آزاد است، ابراز کرد: نشست بعدی کتابخوان توسط این نهاد در سبزوار، روز ۱۸ بهمن همزمان با دهه فجر در سبزوار برای دومین بار برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان به شرکت در این نشست از هم اکنون می‌توانند برای تاریخ یاد شده، برنامه ریزی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.