کد خبر : 24064
دیدگاه‌ها برای مردم در دفاع از امنیت کشور لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 1 آذر 1398 - 16:06
-

مردم در دفاع از امنیت کشور لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند

ایرنا فرماندار ویژه سبزوار گفت: مردم بصیر و انقلابی ایران پای آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و بیعت با ولایت‌فقیه ایستاده‌اند و در دفاع از امنیت کشور لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند. احمد برادران در حاشیه راهپیمایی میثاق با ولایت مردم سبزوار افزود: در چند روز گذشته به بهانه گران شدن قیمت بنزین ناآرامی و  آشوب‌هایی در برخی

ایرنا

فرماندار ویژه سبزوار گفت: مردم بصیر و انقلابی ایران پای آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و بیعت با ولایت‌فقیه ایستاده‌اند و در دفاع از امنیت کشور لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند.

احمد برادران در حاشیه راهپیمایی میثاق با ولایت مردم سبزوار افزود: در چند روز گذشته به بهانه گران شدن قیمت بنزین ناآرامی و  آشوب‌هایی در برخی شهرهای کشور رخ داد اما مردم صف خود را از آشوبگران و همدستان غربی آن‌ها جدا کردند.

وی اظهار داشت: هیچ موردی از بروز آشوب و ناامنی در سبزوار رخ نداد که نشانگر نجابت، بصیرت و بلوغ  سیاسی مردم این شهرستان است و دست جوانان و مردم را  می‌بوسم.

راهپیمایی پرشور میثاق با ولایت در شهر سبزوار از میعادگاه نماز جمعه به‌سوی میدان امام حسین (ع) این شهر با حضور پرشور نمازگزاران و مردم انقلابی برگزار شد.

راهپیمایان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق ضمن محکوم کردن ناامنی‌های اخیر توسط اغتشاشگران بار دیگر با ولایت‌فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.